REKLAMA
tomekdk napisał(a):Dziwny ten Twój temat ... miałeś przecież Octavię 1 jako typ, a kokpit w Volvo się Tobie nie podoba ... ze zdjęć?
Hyundai Coupe się jeszcze przewijał ...
Sporo tutaj teoretyzowania ... a prawda jest taka, że tego, co sobie wybierzesz, możesz w ogóle nie dostać, np. Exeo - praktycznie nie do dostania.
Poza tym auta tej klasy z silnikiem diesla robią czasami do 100 000 km ... rocznie!
- według mnie bardziej powinieneś się skupić na szukaniu pewnego auta, aniżeli jakiegoś konkretnego egzemplarza z rynku.
Dlaczego nie Mondeo 2.0 TDCi? - bardzo dobry silnik diesla.
A jeśli chodzi o auta z silnikiem diesla to polecam na otomoto.pl wstukać kraj pochodzenia - Dania, bo przebieg i bezwypadkowość można sprawdzić na oficjalnych duńskich stronach, na http://www.samochodyzdanii.pl jest darmowy poradnik jak to zrobić, a też diesle w Danii jakieś takie tanie są ostatnio.
Dlatego ze bede szukał jednego egzemplarza zadbanego chciałbym poszukiwać spośród paru sprawdzonych modeli z silnikami wartymi uwagi zamiast poszukiwać na ślepo pośród setek modeli. Budżet jest wystarczająco wysoki aby znaleźć coś wartego uwagi w klasie premium nawet tej starszej.
galakty napisał(a):kostekw13 napisał(a):to juz niestety tylko automatyczna skrzynia biegów.
Czemu niestety? Przy dużych silnikach to zaleta, sam kiedyś mówiłem "beeee" na automaty ale to wynikało z braku wiedzy na ich temat. Głównie jeździłem CVT, która jest tragiczna. A ta z Lexa nie jest.
Jeśli chcesz możesz się pakować w niemieckie V, ale tanio nie będzie, bo ludzie o to nie dbają. Chyba że się godzisz z kosztami utrzymania to śmiało, ale nie wiem co doradzić bo wrzucasz wszystkie możliwe kombinacje (tanie auto z tanim dieslem, a potem niemieckie premium z V-ką pod maską).
Jestem po prostu otwarty na wszelkie propozycje. Jeśli w aucie jest miejsce na 2metrowca oraz na pasażerów z silnikiem pozwalajacym na komfortowe wyprzedzanie to nic wiecej nie potrzebuje.
Pchać sie 2.5 TDi V6 juz wiem ze nie ma co. Zbyt wiele osób mówi mi o tym iż to tragiczny pomysł (mimo polecania tych z końcówki produkcji przez parę osób przez co nie wiem co o tym myśleć)
Automatem jeździłem nie raz. NIe jestem mimo wszystko do nich przekonany.
Ossy napisał(a):kostekw13 napisał(a):I ostatnie A6 C6 - na co warto zwrócic uwagę w tym aucie? Szukałbym raczej przedliftem z silnikiem 2.7TDi w takim razie. Czy w ogóle wychodziły z tym silnikiem wersje z 4x4 (quattro)? Doszły mnie słuchy iż z tym silnikiem wychodziły jedynie egzemplarze z napędem na przód.
I myślisz, że takie A6C6 będzie tańsze w utrzymaniu niż BMW E60? Raczej nie...
2.7 TDI masz 3 opcje:
manualem i napędem na przód
multitronicem też na przód
tiptronic z 4x4.
Nie mówie, że będzie tańsze. Mówie że znalezienie egzemplarza niezajeżdzonego przez "młodego gniewnego" upalającego go na zimnym silniku to dość duży wyczyn. Juz nie mówiąc o samym OC które wskoczy na wysoki poziom przez fakt posiadania przez względnie młodego kierowcę auta tylnionapędowego i to spod marki BMW.