Auto dla studenta - myslałem o Audi A3

21 Wrz 2008, 12:00

Witam, chciałem się Was poradzić, jaki samochód kupić, jestem studentem i ma być to raczej oszczędne auto:) budżet mam do 15tys. najchętniej widziałbym diesla. Co do marki to myslałem o Audi A3, ale pisze do Was, bo w sumie nie mogę się zdecydować. Zależy mi by był mało awaryjny.
Pozdrawiam i dzięki za wszystkie opinie. Aha, samochodem będę jeździć głównie po mieście.
lostDesper
Nowicjusz

Miejscowość: Lbn

21 Wrz 2008, 19:04

A3 niewątpliwie jest mało awaryjnym autem, ale za 15 tysięcy jest spore ryzyko zakupu zaniedbanego egzemplarza. Na Twoją kieszeń poleciłbym ibizę II FL, polo III FL, civic VI lub almerę
Ostrożność nie jest tchórzostwem.
Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świętochłowice

21 Wrz 2008, 20:59

za 15k zapomnij o a3 tdi
jak chcesz diesla w tej kasie z jakis w miare młodych aut to polecam astre II albo focusa :)
pzdr
Pawlo
Zaawansowany

Miejscowość: Bolesławiec

21 Wrz 2008, 21:43

Polecam Peugeot 2,0HDI. 2000rok kupisz za ok14tys. I auto dobrze wyposazone. Ja mam cos takiego i jestem bardzo zadowolony. Dynamiczne, stosunmkowo mlode, klima, el.szyby, czujnik deszczu, siedzenia super wygodne obszyte skora. Polecam:))
cichinho
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Straszewo

21 Wrz 2008, 21:49

cichinho napisał(a):Polecam Peugeot 2,0HDI. 2000rok kupisz za ok14tys. I auto dobrze wyposazone. Ja mam cos takiego i jestem bardzo zadowolony. Dynamiczne, stosunmkowo mlode, klima, el.szyby, czujnik deszczu, siedzenia super wygodne obszyte skora. Polecam:))

można wiedzieć o jakim modelu mowa ?? :?
marcinx26
Aktywny
Awatar użytkownika

21 Wrz 2008, 23:37

Za te pieniądze dostaniesz już niezłe TDI, ale nie A3. Skup uwagę na Seat albo VW.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne