Auto dla studenta - szukam coś na hatchback

24 Kwi 2010, 23:12

Witam, jestem studentem i poszukuje bryki do jeżdżenia mogę wydać na nie 20 tyś. szukam coś na hatchback :) myślę że optymalny to Peugeot 307 lub Seat Leon co o tym myślicie albo co proponujecie.
loldawidek
Nowicjusz

25 Kwi 2010, 09:15

Jako iż jestem fanem VW mój wybór w tej sytuacji był by prosty VW GOLF IV 1,9TDI/;
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wypadało by je sprawdzić przed kupnem w salonie VW :)
vw
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Skoda Octavia RS
Skrzynia biegów: Manualna

25 Kwi 2010, 09:50

Leon jak i Golf to dobre autka a o 307 nic niewiem.Od siebie dodam Forda Focusa.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Kwi 2010, 10:27

Od siebie dodam Clio 1.5dCi
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2005

25 Kwi 2010, 12:14

Nie Golf jeździłem nim i prostu masakra zero komfortu w jeździe sztywne to i jakoś mi nie leży po drugie w domu mam Marcedesa i nie wiem czym tu się zachwycać klocki na 4 kołach i zero komfortu od strony kierowcy jaki i od strony pasażera. Dla tego Seat albo P307 ale jest bardziej na ten drugi więc robię mały rekonesans. Warto znaczyć że stawiam na oszczędność silnika bo studenta nigdy kasa się nie ima :P
loldawidek
Nowicjusz

25 Kwi 2010, 12:33