Auto do 10.000

02 Wrz 2010, 02:57

Tuki napisał(a):i czy nie bedzie problemow z korozja nie wiem czy honda ma ocynkowana blache tak jak audi czy vw

nie ma co marzyć w hondzie z tych lat o ocynku. Blachy cieniutkie i gniją strasznie (w civicu V gen zwłaszcza nadkola z tyłu). O dzwonie takim plastikowozem to strach myśleć... silniki z małym nawet przebiegiem (rzekomo bo większość skręcona przez handlarzy ale to we wszystkich markach niestety) lubią palić sporo oleju. Co do startu ze świateł to kolega ma racje: Civic objedzie ze startu niejedna bume czy audi z większym silnikiem - tylko ze jak civicowi sie kończy skrzynia to w bumie zapinasz dopiero 4 :mrgreen: nie chce mi się już nawet czytać tego wychwalania pod niebiosa silników typu 1.3 które są super ekonomiczne... proponuje pojeździć takim z normalna prędkością gdzieś w trasie a nie caly czas w korkach stac i Vmax 70km/h to okaże się czy jest az taka straszna różnica w spalaniu przy np. ok 150km/h audi 100 2.8 V6 , bmw 525i E34 czy civic V gen 1.3, już o przyspieszeniu, kulturze pracy, bezpieczeństwu czy komforcie jazdy nie wspominając. Proponuję jeszcze wszystkie zagazować, i dołożyć do porównania jakieś inne mega wychwalane na tym forum auta: np. Fiata Bravo 1.4 12V czy Golfa III 1.4. Ludzie czytający tylko broszurki zamiast jeździć zazwyczaj jednak tak mają i najczęściej na temat wielkich wydatków na utrzymanie i spalanie dużej(?) pojemności wygodnych limuzyn najwięcej do powiedzenia mają właściciele tych własnie małych popierdółek, którzy nigdy większym autem nie jeździli. Może was wielbiciele tego co małe i "niskobudżetowe" zaskoczy np. spalanie BMW e34 mojego szwagra przy jak dla mnie normalnej (którą większość użytkowników określa jako dynamiczną) jeździe to 11-13l/100km LPG (dla zainteresowanych '89 2.5 R6 12v, lpg 2gen.), Przy spokojnej jeździe (średnio po wioskach kolo 80-100km/h, w trasie nieco szybciej) barchetta '96 1.8 16v VFD spalanie 8-10l/100km LPG, Moje Audi '89 2.0E Quattro z LPG I gen nie regulowanym od prawie 3 lat (bo i po co jak działa dobrze, zima lato pale na LPG nawet w najgorsze mrozy - benzyny używam tylko jak mi gazu braknie na dojazd do stacji LPG) spalanie 10-13l/100km przy dość dynamicznej jeździe a w zimę jak dróg nie odśnieżają to nawet 16l/100LPG (ale wtedy raczej 4 nie zdarza mi się wrzucić, bo ma za małą moc do wyciągania z poślizgów na tak wysokich biegach). Passata mam za krótko żeby się wypowiadać na temat spalania, ale użytkownicy twierdzą że przy normalnej jeździe ok 8l/100km.

A ja koledze właśnie polecam te starsze, ale produkowane z lepszej jakości materiałów wyższej klasy samochody: Audi 80, 100 BMW E34 lub nieco nowsze, mercedesy w124 (3-litrowy wujka w automacie pali ok. 13l/100km LPG)., Passata B4 - w tych pieniądzach bez problemu znajdzie zadbany egzemplarz każdego z tych aut. Są wygodne, bezpieczne i przyjemnie się prowadzą, a we wnętrzu przynajmniej zobaczy tapicerkę, a nie sam skrzypiący plastik. Tylko podstawa to zabrać ze sobą kogoś, kto zna się na samochodach (najlepiej jakiegoś lakiernika i mechanika - zazwyczaj taka wycieczka ze "specjalista" rozbija się o bufet lub jakaś drobna kwotę, a oszczędza wielu problemów z nowym nabytkiem) i nie patrzeć na rocznik i połysk Plaku i wosku tylko na stan techniczny samochodu.
basu85
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: DKL

02 Wrz 2010, 08:22

No ja skonczylem wlasnie zawodowke w kierunku mechanik pojazdow samochodowych wiec jakies tam male pojecie mam o samochodach choc konkretnego doswiadczenia to moze nie ale lakiernik by siadl ktory na pierwszy rzut oka potrafi ocenic czy samochod nie mial zbyt powaznego wypatku albo czy poprostu nie byl malowany w ktoryms miejscu.

Audi 80 dobre auto mocna blacha lecz mi sie srednio komfortowo jezdzi audicami poprostu sa za sztywne dla mnie kazdy wychwala te audi tak ze co to nie one ale jak dla mnie maja za twarde fotele bmw troche gorzej z awaryjnoscia ale nie wiem czy bym jednak nie wolal niz honde a mercedesa nigdy raczej nie kupie one tez potrafia gnic i to ostro do audi nawet nie ma co porownywac i wiekszosc mercow w automacie a ja wole manuala automat to do nowych sportowych samochodow za 200tys albo dla starych dziadkow co im sie juz nie chce wachlowac tym lewarkiem zmiany biegow. Audi 80 ma u mnie przewage poniewasz jest 4 drzwiowe a nie jak honda 2 i w dodatku niziutka wsiadanie do tylu moze byc denerwujaca. Jak narazie czytajac wasze propozycje chyba skusil bym sie na carisme albo bmw bo jak juz ktos wczesniej pisal to japonskie z gazem sie nie lubia a niemieckie wrecz przeciwnie.

Znalazłem kilka bmw za nie zbyt niska cene to na max moich mozliwosci wygladaja i wydaja sie byc zadbane i niewyeksplatowane ale czy warto by bylo sie porywac na takie cos ? czy wogole oplacilo by mi sie kupno bmw ? Oto kilka z nich: [link do oferty na Allegro wygasł]

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do oferty na Allegro wygasł]

Czekam dalej na wasze propozycje
Tuki
Nowicjusz
 
Posty: 31
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.2 16V 80KM
Skrzynia biegów: Manualna

02 Wrz 2010, 09:53

[link do oferty na Allegro wygasł] a może coś takiego?
basu85
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: DKL

02 Wrz 2010, 09:57

basu85 napisał(a):http://moto.allegro.pl/sedan-bmw-e36-325-tds-alufelgi-climatronik-zobacz-i1214106700.html a może coś takiego?


No diesel tez mile widziany na poczatku popatrzylem na pojemnosc silnika to sie wystraszylem ale jak zobaczylem ze diesel to odrazu sie lzej zrobilo ;]

Ale wciaz sie zastanawiam czy bmw bedzie dobrym wyborem dla mnie boje sie ze po kupnie moge zalowac ze musze sporo dokladac do takiego samochodu.

Tak po za tym srednio mi sie widzi jazda tylno napedowcem ale czaemu nie. A moze omega by byla tansza w eksplatacji ?
Tuki
Nowicjusz
 
Posty: 31
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.2 16V 80KM
Skrzynia biegów: Manualna

02 Wrz 2010, 10:07

Tuki napisał(a):mercedesa nigdy raczej nie kupie one tez potrafia gnic i to ostro do audi nawet nie ma co porownywac i wiekszosc mercow w automacie a ja wole manuala automat to do nowych sportowych samochodow za 200tys albo dla starych dziadkow co im sie juz nie chce wachlowac tym lewarkiem zmiany biegow.

Kpisz czy o drogę pytasz? bezwypadkowy Mercedes Ci ostro gnije? składane z dwóch trupki za 10tys. może tak ale zadbane zdrowe egzemplarze-no way.
Do Audi nie ma nawet co porównywać :lol: :lol: :lol:
jazda Audi 80 a Mercedes W124 to przepaść na korzyść tego drugiego, tak nie ma co porównywać ale w 80tki do W124.
Mam 20lat i szczerze mówiąc zdecydowanie wolałbym automat.
BMW e36 czy e34 które dostaniesz w tej cenie w dobrym stanie delikatnie mówiąc w statystykach bezawaryjności nie brylują ale mimo to wolałbym je zdecydowanie od Audi 80B4.
Rozejrzyj się za Peugeotem 406, Laguną 1 FL z ośmiozaworowymi benzyniakami albo starszymi dieslami.
Lancia Kappa to też trwały i atrakcyjny cenowo samochód, w dodatku dość luksusowy i komfortowy.
Omega to też dobra propozycja tyle, że ona rzeczywiście rdzewieje.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Wrz 2010, 10:13

Jasiek90 napisał(a):
Tuki napisał(a):mercedesa nigdy raczej nie kupie one tez potrafia gnic i to ostro do audi nawet nie ma co porownywac i wiekszosc mercow w automacie a ja wole manuala automat to do nowych sportowych samochodow za 200tys albo dla starych dziadkow co im sie juz nie chce wachlowac tym lewarkiem zmiany biegow.

Kpisz czy o drogę pytasz? bezwypadkowy Mercedes Ci ostro gnije? składane z dwóch trupki za 10tys. może tak ale zadbane zdrowe egzemplarze-no way.
Do Audi nie ma nawet co porównywać :lol: :lol: :lol:
jazda Audi 80 a Mercedes W124 to przepaść na korzyść tego drugiego, tak nie ma co porównywać ale w 80tki do W124.
Mam 20lat i szczerze mówiąc zdecydowanie wolałbym automat.
BMW e36 czy e34 które dostaniesz w tej cenie w dobrym stanie delikatnie mówiąc w statystykach bezawaryjności nie brylują ale mimo to wolałbym je zdecydowanie od Audi 80B4.
Rozejrzyj się za Peugeotem 406, Laguną 1 FL z ośmiozaworowymi benzyniakami albo starszymi dieslami.
Lancia Kappa to też trwały i atrakcyjny cenowo samochód, w dodatku dość luksusowy i komfortowy.
Omega to też dobra propozycja tyle, że ona rzeczywiście rdzewieje.


Gnija gnija mercedesy juz widzialem podajze 3 merce jakos okolo 2000 rok i drzwi na dole wyskakuja bomble tylna klapa bagarznika w kompresorze widzialem tak samo samochod nie stary a juz ma problemy zazwyczaj widzlaem cos takiego w e klasach
Tuki
Nowicjusz
 
Posty: 31
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.2 16V 80KM
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [2018] Audi A6 C8
    Jedno z najbardziej uwielbianych aut Polaków w nowej odsłonie. Jak to w Audi mamy rozwój stylistyki, a nie zmianę. Mi się podoba.
    McLaren P1 hybrid - 2,8 sek., 903 KM
    Propozycja z Wielkiej Brytanii to jeden z najmocniejszych samochodów, obecnych na światowym rynku, zastępująca legendarny model F1. Postanowiono w niej sięgnąć po najnowsze, dostępne rozwiązania. Z tego powodu pod ...

02 Wrz 2010, 10:17

To chyba nie wina Mercedesa? problem dotyczył W210 z lat 95-97 i C-klasy z lat 93-97 czyli i tak samochodów na które w dobrym stanie 10tys. nie wystarczy.
E-klasa W210 z 2000r ma ocynk taki sam jak Audi więc jeśli rdzewieje to wina tych którzy spartaczyli robotę przy naprawie powypadkowej.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Wrz 2010, 10:24

Jasiek90 napisał(a):To chyba nie wina Mercedesa? problem dotyczył W210 z lat 95-97 i C-klasy z lat 93-97 czyli i tak samochodów na które w dobrym stanie 10tys. nie wystarczy.
E-klasa W210 z 2000r ma ocynk taki sam jak Audi więc jeśli rdzewieje to wina tych którzy spartaczyli robotę przy naprawie powypadkowej.


W tym co dzwi gnily wydaje mi sei ze auto bez wypatkowe koles dosc bogaty mysle ze mial go od nowosci chociaz nie wiadomo mercedes na ogol dobra marka ale tez droga i czesci tez nie sa drogie co sie nie spieprzy to wszystko w stowach a tak stowa do stowy i mamy ladna sumke.

Lancia moze dobra ale troche z wygladem klopot ;] nie zbyt moze sie podobac.
A co myslicie o rowerach ? A co do 406 widze ze ceny nie sa wygorowane a autko mi sie zawsze podobalo ale jakos konkretnie nei zwracalem na nie uwagi drogie w eksplatacji raczej tez nie powinno byc a z tego co mi wiadomo to francuzkie silniki sa dosc dobre a przynajmnije diesle w mojej renowce 19 1.9D mam 260 tys przebiegu i jeszcze ani jednej powaznej awarii w sumie nawet drobnych awarii nigdy niemialem choc to silnik wolnossacy bez turbiny to tez sie nie ma co dziwic widzialem clio Igen z identycznym silnikiem przebieg 330 tys jazda glownie w miescie i tez bez szwanku tylko wymiana oleju i jazda
Mysle ze peugeut nie powinnien tez miec ze swoimi silnikami problemow tylko nie weim jak benzyna sie bedzie sprawdzac
Tuki
Nowicjusz
 
Posty: 31
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.2 16V 80KM
Skrzynia biegów: Manualna

02 Wrz 2010, 10:32

A może [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Wrz 2010, 10:41

barol91 napisał(a):A może [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


Nie nie zdecydowanie nie akurat ten model mi sie nie podoba wnetrze moze jest dobre ale z zewnatrz jak dla mnie porazka.

Może i dobry samochod ale wolal bym 323 albo 626

Wydajhe mi sie ze wolal bym przeznaczyc 8k na peugeota 406 niz bmw napewno bedzie tanszy w eksplatacji i bedzie latwiej znalesc dobry egzemplasz niewyeksplatowany za bardzo i nie zniszczony tylko trzeba bedzie dobra jednostke napedowa znalesc ktora najlepiej sie sprawdza mysle ze 1.8 16V 110 km dobra by byla
Tuki
Nowicjusz
 
Posty: 31
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.2 16V 80KM
Skrzynia biegów: Manualna

02 Wrz 2010, 11:09

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Wrz 2010, 11:10

barol91 napisał(a):http://otomoto.pl/peugeot-406-gaz-sekwencja-C14835918.html


Juz go ogladalem ;] jak myslisz peugeot 406 był by dobrym wyborem na moim miejscu zdecydował bys sie na kupno takiego samochodu ?
Tuki
Nowicjusz
 
Posty: 31
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.2 16V 80KM
Skrzynia biegów: Manualna

02 Wrz 2010, 11:26

Ja bym się zdecydował.
Prosta i trwała konstrukcja którą doceniają nawet taksówkarze.
Benzynowe silniki dobrze znoszą gaz a diesle należą do jednych z mniej awaryjnych na rynku.
Jeśli uda Ci się znaleźć pewny egzemplarz to polecam.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Wrz 2010, 11:29

Ja nie mam uprzedzeń do samochodów francuskich i nie obchodzi mnie stereotyp że samochodów na F sie nie kupuje,w rodzinie było dużo Fiatów i same dobre opinie panują,paru znajomych też ma i sobie chwalą i podobnie jest z francuzami.A co do samej 406 to nie powiem bo auto jest naprawde dobre,wygodne,z wspomnianym silnikiem 1.8 110KM jest dynamiczne no i to wszystko za małe pieniądze.Usterek jest stosunkowo mało.Auto naprawde godne zastanowienia.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Wrz 2010, 11:52

dzieki za podpowiedzi mysle ze 406 byl by najlepszym wyborem ale co do silnikow HDI mam zastrzezenia kiedys mielismy na warsztacie juz takiego wlasnie z silnikiem HDI panewki na wale... no juz ich nie bylo poprostu sie wytarly silnik chodzil bardzo glosni (piszczał) ze tak powiem i na pewnej stronie znalazlem opinie ze po przebiegu 100 tys silnik do remontu jeden z uzytkownikoch rzecz jasna tak mial. Ale ja zas tez slyszalem bardzo dobre opinie o tych silnikach ze sa niezawodne malo pala i daja dobre osiagi nawet chyba kiedys pisal o nich magazyn MOTOR
Tuki
Nowicjusz
 
Posty: 31
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.2 16V 80KM
Skrzynia biegów: Manualna
 
cron