Auto do 10-12k, diesel

21 Maj 2011, 12:21

Witam,
jestem studentem, ostatni rok, poszukuję małego auta do 10-12k, dieselek?
warunki nieduże, klima i 4/5drzwi ;)
beda robione trasy do 100km i czesciej o wiele miasto: Poznan

Myslalem o Opel Corsa 01-02r?
Fiesta 02r?
Obydwa auta maja male dieselki jak widzialem, 1.4 badz 1.7 wiec oszczedne autka;)
moze Focus z tych troche wiekszych? tez cos kolo 01?

Prosiłbym o porady co do tych aut, a moze jakies propozycje co do innych?
Dzieki bardzo i pozdrawiam Mobilnych
saided
Nowicjusz

Prawo jazdy: 0- 0-2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Fiesta mk6
Silnik: 1.4 TDCI 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2003

21 Maj 2011, 12:33

A nie lepiej benzyna + LPG, niz diesel?
Czimi
Stały forumowicz

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

21 Maj 2011, 12:35

focus bedzie napewno bardziej komfortowy lepiej sie bedzie prowadzil i wiekszy bagaznik takze na jakis wypad za miasto bedzie raczej lepszym wyborem niz fiesta czy corsa

w focusach I byl jeden diesel 1.8 za to w czterech wariantach mocy 75 i 90KM (bez cr) oraz 100 i 115KM (na cr) znajomy ma takiego w kombi (na cr ale nie wiem ktory wariant) i nie narzeka
Nanek
Początkujący

Miejscowość: z kątowni ;)
Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

21 Maj 2011, 15:21

myslalem o tym b+lpg ale jakos nie jestem chyba do konca przekonany..
a co do focusow, kusza mnie, nie powiem.. tylko przy malych autach typu fiesta czy corsa przebiegi sa 2razy mniejsze anizeli w focusie czy tam asterce..
no i prawie wszystkie dostepne to kombi;)
i spalanie to tez chyba bedize roznica przy 1.8 d i budzie focusa anizeli fiesta 1.4? czy cos takiego..
saided
Nowicjusz

Prawo jazdy: 0- 0-2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Fiesta mk6
Silnik: 1.4 TDCI 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2003

21 Maj 2011, 17:51