blk89 napisał(a):Nie da się zaprzeczyć, że to godny uwagi wóz, szczególnie że auta z lat 90 podobają mi się. Jednak ten 3-litrowy motor, to chyba zbyt dużo. Wysokość ubezpieczenia OC, spalania. No i wiek auta, wydaje mi się trochę dużo jak na auto do codziennej eksploatacji, jeżeli błędnie myślę to proszę mnie poprawcie.
Nie da się ukryć, że OC nie będzie najtańsze. Zależy czy masz zniżki ale przy max zniżkach np. w MTU wychodzi jakies 700zł rocznie. Jak nie masz zniżek to warto brać OC na kogoś z rodziny kto te zniżki posiada.
Kumpel miał wiele lat taką e32 do trzaskania km na autostradach. Spalanie wbrew pozorom akceptowalne.
W mieście trzeba liczyć 15l LPG, na trasie przy prędkości 100-120km/h idzie zejść na 10-12l LPG. Przy obecnych cenach gazu myślę, że to wynik do zaakceptowania.
Silnik ten dysponuje fajnym momentem obrotowym stąd przy prędkości powiedzmy 100km/h będziesz miał na 5 biegu 2 tys. obrotów = niskie spalanie przy stałej prędkości.
Wiekiem samochodu nie masz się co przejmować, wręcz przeciwnie. Im starsze bmw tym solidniejsze bmw. Im starsze bmw tym więcej bmw w bmw.
Tak, że o ile samochód jest w przyzwoitym stanie to pojeździ o wiele dłużej niż nowsze wytwory motoryzacji.
Jeżeli nie boisz się starych samochodów to warto nawet z czystej ciekawości się takim przejechać by mieć rozeznanie.
Na prawdę wiekowe bmw potrafią zaskoczyć, szczególnie tym, że komfortem, wyciszeniem, układem kierowniczym czy zawieszeniem nie ustępują samochodom powiedzmy 20 lat nowszym.
Na dodatek utrzymanie tej wielkiej limuzyny jest na prawdę tanie.
Droższe w utrzymaniu będzie np. bmw e46.
Youngtimery są teraz w modzie nawet do użytku codziennego
E39 czy omega będą również bardzo dobrym rozwiązaniem jednak nad taką e32 też warto się zastanowić.