Pionek napisał(a):Najlepiej takim autem jechać na geometrię, jak nie jest mocno krzywe to można brać ale jak są spore różnice, to ja bym odpuścił, bo potem masę tematów, problemów dlaczego ciągnie na lewo albo prawo
Mówisz o teorii w zakresie geometrii i tu masz racje a życie jak zawsze pisze swoje scenariusze....
A więc popularność miejsc gdzie robi się geometrię mocno poszła do przodu bo poprawiła się dostępność finansowania urządzeń. Teraz często zwykła stacja skp bierze w leasing maszynkę i pracownicy po szkoleniu producenta ruszają świadczyć usługi. Nisetety prawda jest taka że trzeba się na tym znać, mieć doświadczenie i w dodatku samemu korzystać z różnych wariantów ustawień zawiasu.
W mojej okolicy jest (najbliżej) około 10miejsc ze sprzętem a jak połącze to z Warszawą to tych miejsc jest pewnie ... dużo. A i tak na miejscu jeżdżę do kierowcy wyścigowego który sam doświadcza "geometrii" oraz w Warszawie też jest jeden Pan do którego są kolejki i robi dla sportu.
Reszta miejsc a odwiedziłem większość w mojej okolicy oprócz tego co przewidział producent maszynki i auta nic kompletnie nie jest w stanie zrobić a co najgorsze postawić poprawnej diagnozy jak jest problem.
Więc jak im wychodzą czerwone pola to " ło panie szrot, wsjo krzywe" a inny Pan od rajdówek będzie wiedział iż np: są auta gdzie można baaardzo dużo zdziałać mocowaniem sanek, albo cała krzywizna wynika ze zwrotnicy za 200zł. a nie wygiętej podłużnicy albo tylna belka to nie tylko belka ale np. piasta... zresztą więc różowo nie jest.
Kao napisał(a):już jak sprawdzać pod takim kątem to lepiej pomiar laserowy podwozia
Ja tak robiłem kilka razy i nie żałuje.