Auto do 10k

17 Kwi 2019, 21:08

czy Ty szukasz auta w oryginale za te pieniądze? no i co z tego że jest szpachla, wiesz jaką wytrzymalość ma szpachla? 20 lat. To nie powód aby auto skreślać bo się dowiedziałeś że miało kolizje no chyba że podświadomość Cię męczy.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

17 Kwi 2019, 21:11

Kao napisał(a): chyba że podświadomość Cię męczy.

Ja jak jadę takiem autem to bardziej mnie męczy brak kasy niż szpachlowana podświadomość :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

17 Kwi 2019, 21:15

Nie No myślę że go kupię, szczególnie że gość który go sprawdzał powiedział ze jest Ok. Zdaje sobie sprawę ze to nie jest nowe auto i zawsze będzie po jakiś przygodach a i tak wyglada dużo lepiej niż moja poprzednia zgnita cordoba czy obecna jeszcze bardziej zgnita mazda :mrgreen:
Mario2019
Nowicjusz
 
Posty: 22
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
0

17 Kwi 2019, 21:39

stan techniczny ok to bierz i nie marudz bo będziesz tak szukał szukał aż w końcu pod presją kupisz pierwszego lepszego gniota
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

17 Kwi 2019, 22:23

Najlepiej takim autem jechać na geometrię, jak nie jest mocno krzywe to można brać ale jak są spore różnice, to ja bym odpuścił, bo potem masę tematów, problemów dlaczego ciągnie na lewo albo prawo
I potem że vagi są podsterowne, niestabilne itd..
A z tego co kojarzę auta na płycie golfa iv są "ustawialne" tylko w obszarze zwykłej zbieżności kół.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

17 Kwi 2019, 22:26

No właśnie gość który mi go sprawdzał powiedział ze nie ściąga ani w jedna ani w druga stronę bo wykonał jazdę testową
Mario2019
Nowicjusz
 
Posty: 22
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy SEAT Leon zaprojektowany całkowicie od podstaw
    Nowy SEAT Leon to silna i emocjonalna osobowość oraz najpiękniejszy sposób by doświadczyć funkcjonalności płynącej z samochodu. Nowy Leon to zaprojektowany całkowicie od podstaw i pełen nowoczesnej technologii samochód ...

17 Kwi 2019, 23:11

Pionek napisał(a):Najlepiej takim autem jechać na geometrię, jak nie jest mocno krzywe
już jak sprawdzać pod takim kątem to lepiej pomiar laserowy podwozia
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

18 Kwi 2019, 11:43

Pionek napisał(a):Najlepiej takim autem jechać na geometrię, jak nie jest mocno krzywe to można brać ale jak są spore różnice, to ja bym odpuścił, bo potem masę tematów, problemów dlaczego ciągnie na lewo albo prawo

Mówisz o teorii w zakresie geometrii i tu masz racje a życie jak zawsze pisze swoje scenariusze....
A więc popularność miejsc gdzie robi się geometrię mocno poszła do przodu bo poprawiła się dostępność finansowania urządzeń. Teraz często zwykła stacja skp bierze w leasing maszynkę i pracownicy po szkoleniu producenta ruszają świadczyć usługi. Nisetety prawda jest taka że trzeba się na tym znać, mieć doświadczenie i w dodatku samemu korzystać z różnych wariantów ustawień zawiasu.
W mojej okolicy jest (najbliżej) około 10miejsc ze sprzętem a jak połącze to z Warszawą to tych miejsc jest pewnie ... dużo. A i tak na miejscu jeżdżę do kierowcy wyścigowego który sam doświadcza "geometrii" oraz w Warszawie też jest jeden Pan do którego są kolejki i robi dla sportu.
Reszta miejsc a odwiedziłem większość w mojej okolicy oprócz tego co przewidział producent maszynki i auta nic kompletnie nie jest w stanie zrobić a co najgorsze postawić poprawnej diagnozy jak jest problem.
Więc jak im wychodzą czerwone pola to " ło panie szrot, wsjo krzywe" a inny Pan od rajdówek będzie wiedział iż np: są auta gdzie można baaardzo dużo zdziałać mocowaniem sanek, albo cała krzywizna wynika ze zwrotnicy za 200zł. a nie wygiętej podłużnicy albo tylna belka to nie tylko belka ale np. piasta... zresztą więc różowo nie jest.

Kao napisał(a):już jak sprawdzać pod takim kątem to lepiej pomiar laserowy podwozia

Ja tak robiłem kilka razy i nie żałuje.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

18 Kwi 2019, 19:17

Dzięki wszystkim za pomoc. Leon kupiony :mrgreen:
Mario2019
Nowicjusz
 
Posty: 22
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
0