Climatronic dla mnie to istotna sprawa, bo łatwiej ustawić temp, spodować by nie parowały szyby, ustawić nadmuch na różne miejsca, ponadto sprzedaż takiego auta jest łatwiejsza, nie mówiąc o tym że nie po to się płaci 13k za 16 letnie auto, żeby miec radio z Biedronki i klimę ręczną takie rzeczy to w Golfie TDI za 7 tys też są
Nie wiem dla mnie odpada, prędzej się sprzeda 1,6 z climatroniciem niż biedne 1,8T za taką kasę chyba że za 9900 to może i tak
![Wink ;)]()
1,8T 180 koni to jest poniżej 8sek do setki to juz są sportowe osiągi.
A jeszcze lepiej szukać Ibizę Cuprę 1,8T lekki program i masz 6 sek setkę i pewnie 10sek 0-160
![Wink ;)]()
Generalnie schodząc na ziemię to jak masz A4 110 koni to może zacznij od Leona 1,8 20V 125 KM? będzie wolniejszy od turbo ale szybszy od tej A4 krowiastej.
A znowuż nie będziesz od razu leciał w 200 konne auto
![Uśmiechnięty :)]()