Auto do 11tys złotych.

04 Paź 2009, 14:16

Witam,
mam zamiar kupić sobie samochód w podanej kwocie.
Problem polega na tym, że niezbyt znam się na tym i tutaj mam wiele wątpliwości.
Zacznę może od tego w jaki sposób samochód będzie eksploatowany. Mianowicie, co tydzień muszę dojechać do pracy 150 km, wyjeżdżam w poniedziałek wracam w piatek, także tygodniowo nigdy nie przejeżdżam więcej niż 400km.(300km dojazdy do pracy, do 100km w weekend).
Auto będzie cały czas stało pod chmurką, także ważne są blachy.
Co do mocy auta to nie wymagam nie wiadomo czego, jestem wprawdzie młodym kierowcą ale nie bawią mnie wyprzedzania "na trzeciego" itp, staram się nie przekraczać 120km/h tak by dojechać w miarę szybko i bezpiecznie. Chodzi głównie o to, żebym nie musiał się cackać za TIRami, tylko spokojnie mógł je wyprzedzić jeśli zajdzie taka potrzeba.
Rzecz na którą prosiłbym o zwrócenie uwagi to koszty eksploatacji i wygoda, nie lubię małych aut. Nie chciałbym też brać aut francuskich.
Wygląd raczej nie ważny, jednak nie chciałbym żeby autko odstraószało : p
Opłaca mi się brać silnik diesla czy benzynę ? Na różnych kalkulatorach to raczej różnie wychodzi także tutaj znam się na osoby, które bardziej się na tym znają.

Myślałem nad Nissanem Primera p11, Honda Civic VI jednak nie jestem jakoś przekonany do tych aut, znajomy mówił, że mogą być problemy z częściami do Primery, a tą Hondą jeżdżą raczej osoby, które nie oszczędzają silników.
A może polecicie w ogóle coś innego ?
Miraku
Początkujący

Miejscowość: Rogoźno

04 Paź 2009, 14:38

Nie lubisz małych aut to ja bym polecił Mondeo. Silniki benzynowe bardzo fajne, ale nie nadają się do lpg. Diesel 1.8 TD ma 90KM i raczej wystarcza. W ogóle autko ładne, komfortowe i dość trwałe. Za 11k może znajdziesz MK2 z niezłym wyposażeniem :)
A jeśli marka nie jest dla Ciebie ważna to polecam daewoo Nubira ;)
Helly
Początkujący

Miejscowość: Kraków

04 Paź 2009, 14:42