Auto do 12 tys dla mlodego kierowcy

07 Lip 2011, 00:15

Witam!
Szukam powoli auta dla siebie, jestem mlodym kierowca, budzet moj wynosi 12tys zł, chcialbym aby auto nie bylo starsze niz 15lat oraz aby bylo jak najmniej awaryjne i mialo niezbyt duze spalanie.
Nie potrzebuje zadnego potwora pod maska wystarczy aby dojechal bezawaryjnie.
dodam ze nie bardzo sie znam na samochodach, wiec prosze o wasze "za i przeciw" , myslalem o mercedesie c180 W202 gdyz moj tata taki ma i dobrze sie nim jezdzi ale czekam na wasze opinie
xgm696
Nowicjusz

07 Lip 2011, 00:17

dodam ze wolalbym takie wieksze auto 5drzwiowe
xgm696
Nowicjusz

12 Lip 2011, 14:26

odświeżam...
xgm696
Nowicjusz

12 Lip 2011, 22:25

może tak volvo s40 ? 1.9td ?110KM spalanie ok 5.5 l sam mam takiego ;]
Widze ze nie jesteś miłośnikiem motoryzacji wiec mercedes 124 coupe ci nie przypadnie do gusty albo vw corrado . Wiedz volvo kupisz juz spokojnie z 2000r za 12tys. a jak chcesz cos mniejszego to moze tak vw polo ?
Lester
Nowicjusz

Miejscowość: ze wsi

12 Lip 2011, 23:57

Witam. A wiec moje propozycje to:
opel astra II z silnikiem diesla 1,7 mi osobiscie podoba sie wersja sport/coupe ale jesli interesuje cie 4/5 dzwi to rezejrzyj sie za innymi. Co do silnika sporo czytałem opni na necie o nim i ludzie go napradwde chwala no i spalanie bardzo niskie ale najelepiej sam poczytaj.

fiat stilo z silnikiem 1,9 jtd nawet moze sie podobac zalezy od gustów z przodu calkiem calkiem choc z tylu ma troche kiepskie wykonczenie ale za to motor dynamiczny i ekonmiczny polecam poczytac na necie opini uzytkowniow tego auta

alfa romeo 156 z tym samym sinlikiem 1,9 jtd

seat ibiza II fl z silnikiem diesla 1,9 mi sie osobicie podoba

mam nadzieje ze pomoglem
Xander
Nowicjusz

Miejscowość: Zachodniopomorskie

13 Lip 2011, 11:13

Xander napisał(a):Witam. A wiec moje propozycje to: