Auto do 14tyś zł dla ojca i syna, diesel.

03 Maj 2010, 09:16

Witam!
Mam niemały problem z ojcem. Dziś sprzedałem astrę F 1,4 Kat, która paliła 12-15L/100 i v max = 110km - Masakra, ale to nic. Teraz tata chce kupić inne auto, droższe do 14,000zł.
-koniecznie diesel,
-nie kombii,
-nie automat,
-nie francuz,

Ja chciałbym Astrę II 1,7 lub 1,9 Isuzu, Octavię I 1,9, lub passata B5 1,9.
Tata nasłuchał się głupot od starych pseudoznawców na giełdzie, którzy mu powiedzieli, że do tej octavii wtryski czy pompowtryski (nie znam się) kosztują tyle co pół auta, passat jest strasznie mułowaty a astra awaryjna. Doradzili mu Mercedesa W124 2,0 -3,0 bo bezawaryjnie przejadą milion km i pojadą nawet na oleju po frytkach i nic mu będzie. Ja mam 19 lat i nie chce jeździć 20oletnim lawetotrupem- długi jest wg mnie. Za długi i w ogóle brzydki w środku.

Proszę o pomoc. Czy ci znawcy mieli choć trochę racji? Jakiego diesla doradzicie. Proszę o propozycje poparte twardymi argumentami, bo opinie typu -"ja mam takiego i nie narzekam" do mnie nie przemawiają. Są auta i Auta, są kierowcy i Kierowcy...

Z góry dziękuję za pomoc.
djwyrebas
Nowicjusz

Miejscowość: Siedlce

03 Maj 2010, 09:21

To musieli być rzeczywiście "znafcy" wysokiej klasy... Co prawda Twój fundusz pozwoli jedynie na Astrę 1,7DTI ale to jest bardzo dobre i mało awaryjne auto. Więcej szczegółów znajdziesz na Astra klub ;) Nie wiem co ludzi tak ciągnie do zabytków... W124 jest faktycznie wytrzymały ale ja bym takiej trumny nie chciał i Tobie się nie dziwię :)
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

03 Maj 2010, 09:23

dlaczego nie pozwoli? bywam często na giełdach i widziałem wiele octavii 1,9 za tą cenę, z passatem jest trudniej.
Ostatnio edytowany przez djwyrebas, 03 Maj 2010, 09:29, edytowano w sumie 1 raz
djwyrebas
Nowicjusz