Citroen C3, fiesta, corsa, ibiza, yaris - diesel do 15 tyś

08 Maj 2010, 19:52

Hej,

Gruntownie przeglądnąłem forum ... popytałem znajomych, wytypowałem powyższe modele. Moje oczekiwania to.

1. Ekonomika jazdy. Zarówno naprawy, ubezpieczenie, paliwo, części itp - absolutny priorytet :)
2. Bezawaryjność - nie znam się na samochodach, chciałbym uniknąć wizyt w warsztacie

Cena - do 15 tyś, silnik diesla

Który z powyższych aut najlepiej odpowiada powyższym wymogom ? Szczególnie interesują mnie opinie o ibizie, corsie i C3 :) Z góry dzięki :)
PiotrekF
Nowicjusz

Miejscowość: krk

08 Maj 2010, 21:06

Seat Ibiza w benzynie i z zamontowanym gazem będzie bardziej ekonomiczna, tańsza w zakupie, młodsza i w lepszym stanie niż ta sama wersja w dieslu. Dodatkowo tańsze części i łatwiejsze naprawy.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

08 Maj 2010, 23:15

potrzebuję bagażnika :)
PiotrekF
Nowicjusz

08 Maj 2010, 23:32

Potrzebujesz bagażnika i szukasz w segmencie B? :shock: Chyba tylko Corsa C oferuje jako taki - proponowałbym zmiane segmentu na kompakt ;)
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

09 Maj 2010, 00:17

PiotrekF napisał(a):potrzebuję bagażnika

Spoko, jest to sensowny argument. Niektórzy dopuszczają auta w wersji kombi, więc tu też byłaby alternatywa. Wybrać inne auto w kombi. Masz wtedy i miejsce na butlę i bagażnik.
Ale nie każdy chce od razu jeździć kombiakiem.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

09 Maj 2010, 14:46

Corsa C to jeden z mniej stresujących zakupów: Po pierwsze - Jest całkiem dobrze wykonana, a po drugie Corsa sprzedaje się dość dobrze w Polsce.
blondi713
Nowicjusz

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Kozienice

09 Maj 2010, 17:29

a jakieś opinie co do C3 ? Ciężko znaleźć informację o tym aucie na forum
PiotrekF
Nowicjusz

09 Maj 2010, 21:17