Auto do 15 tysięcy

20 Lut 2020, 12:10

Witam wszystkich
Zamierzam kupić swoje pierwsze auto. Aktualnie jeżdże od pół roku głównie autem brata który jest za granicą jest to Volkswagen passat b5 1.9 tdi 110km.
Ja chciałbym coś nowszego mój budżet to 15 tysięcy. Zastanawiam się nad Passatem b6 bo b5 fajnie mi się jeździ. Tylko nie wiem jaki silnik najlepiej chyba też 1.9tdi a wdziałem że jest. Może też być benzyna byle mało palił. Myśle też nad golfem V i audi a3 albo może jakimś bmw ale ja w ogóle nie znam się na motoryzacji :/ Wiem tylko tyle co mi tata radzi żebym nie brał francuskich aut i włoskich, najlepiej coś z Volkswagena.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Coś takiego np znalazłem.
Dzięki za pomoc.
bartek99
Obserwowany

20 Lut 2020, 15:20

Taaaa, będziesz słuchał tatusia i skończysz z najgorszym passatem w historii :ok:
Napisz czego oczekujesz od auta, ile jeździsz i w jakich warunkach bo strzelanie na oślep modelami nie ma sensu
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

20 Lut 2020, 23:05

'Najgorszy' Passat czyli jeden z najlepszych bo skok technologiczny w stosunku do poprzedników ogromny.
Najgorszy to może B7 generacja.
Bartolekk
Aktywny

Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

21 Lut 2020, 00:05

Najgorszy, bo (w większości) lipne silniki, słaba blacha, awarie elektryki i elektroniki. B7 był tak naprawdę liftem b6, ale został w stosunku do niego znacznie poprawiony.
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

21 Lut 2020, 00:28

A przepraszam B5 ma super blachę? z dziurawymi progami?
Rozumiem też ze w B7 silniki super trwałe? szczególnie 2,0 TSI na łańcuchu?
Tym sposobem to każdy passat jest najgorszy
Bartolekk
Aktywny

Prawo jazdy: 15 10 2000