Auto do 1500euro - Holandia

17 Lip 2017, 06:54

Witam,

Muszę kupić jak najszybciej auto.
Jednak jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie, nie znam się na motoryzacji kompletnie wcale, nie mam pojęcia nawet na co patrzeć dokładnie podczas zakupu (jedyne co to jak wsiadam to sprawdzam czy coś głośno nie stuka, czy nie jest zardzewiały i jaki ma przebieg)
Mieszkam w Holandii i samochodu będę używał głównie jako transportu do pracy, raz na jakiś czas jakiś dalszy wypad (jeśli w można nazwać to dalszym bo powiedzmy max 200km w jedną stronę)
Odpada diesel, za duże opłaty tutaj i za mało jeżdżę, gaz też odpada.

Na tutejszym rynku w cenie którą byłbym skłonny zapłacić (max 1500euro) mam do wyboru:

1. Fiat Stilo 1.8 lub 1.6 16v
2. Peugeot 206 1.4 lub 1.6
3. Renault Megane 1.4 lub 1.6 16v
4. VW Golf 4 1.4 lub 1.6
5. Ford Focus 1.6, 1.8 lub czasami się trafi 2.0

Pomożecie coś wybrać? Albo przynajmniej zawęzić obszar poszukiwań?
Który model auta będzie lepszy/gorszy niż inne? (może na któreś nie warto nawet patrzeć ze względu na silnik czy coś...)
Będę bardzo wdzięczny bo nie wiem już sam co warto brać.
Bo co chwilę słyszę nie bierz meganki bo to, nie bierz peugeota bo tamto itp. Co człowiek to opinia więc wpadłem do was, może wy rozwiejecie moje wątpliwości, z góry dziękuję ;)
elbowndg
Nowicjusz

Auto: Astra G

17 Lip 2017, 07:07

Szukaj fokusa z Twoich typow to najlepszy wybor
1.8 nie ma sensu bo pali tyle co 2.0 a jedzie jak 1.6
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

17 Lip 2017, 07:10

Ok to już jakiś początek, także focus z 1.8 odpada :D
Coś oprócz focusa z mojego zestawienia warto jeszcze oglądać? Bo nie chcę zawęzić wyboru do jednego samochodu ze względu na to że ogłoszeń nie jest za wiele a warto mieć jakąś alternatywe.

Dziękuję za pomoc ;)
elbowndg
Nowicjusz

17 Lip 2017, 07:40

Stilo problematyczna elektryka