Nie wiem, nie wierzę, że trafiłem w grono inteligentnych i ogarniętych ludzi, gdzie można porozmawiać o każdej marce samochodu. Szczerze, też mam teraz auto z grupy VAG, wcześniej wszyscy z rodziny mieli jakiegoś VAGA, ale w tych czasach nie oferują nic ciekawego, dla mnie może jeszcze b5 fl ma to coś w sobie, ale dlaczego ja mam przepłacać ? Taką renówkę, albo Citroena kupię dużo taniej i z reguły w lepszym stanie i o krajowy egzemplarz łatwiej i mniej roboty papierkowej, żadnej akcyzy, tlumaczen papierow itd. Jedyny minus francuzów, to szybko tracą na wartości, ale to nie będzie mój problem, planuje zakup samochodu na co najmniej 7-8 lat. A co najczęściej się psuje w Lagunie po lifcie ? Chodzi mi co najbardziej generuje koszty i czy mam się bać tych kart Hands Free i odpalania z przycisku ?
Na pierwszy rzut oka fajnie, ale nie wiem na dłuższą metę czy te karty są bezpieczne, złodzieje nie mają trików na to jeszcze ? I ten reczny ciezki do przebolenia jest, wg was jest to bardziej wygodne czy nie ? Jak to jest z podjazdem pod gorke ? Bo tego nie testowałem, ten reczny automatycznie się załącza ?