Auto do 15k pod LPG + Pakiet startowy

04 Maj 2017, 18:21

Boisz się zawieszenia hydro a idziesz w Mercedesa z kompresorem, wyjaśnij mi logikę.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

04 Maj 2017, 19:34

Nie mowie koniecznie, ze z kompresorem. Ten temat juz tez odstawiam. Lagune juz tez odstawilem, bylem dzisiaj ogladac druga, to nie dla mnie te bajery zbedne. Na polu bitwy pozostaje dalen C5 i Vectra, ktora tak na poczatku odrzucalem, po ogledzinach stwierdzam, ze fajne auto, ale nie z silnikiem 1.8. Vectra miala zwykla wolnossaca benzyne czy bylo tylko 2.0T ? Ale jeśli chodzi o komfort to C5 zapewne bedzie lepsza. Ja sie jedynie boje w C5 elektroniki.
Amboniarz
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 12 06 2015
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Octavia I
Paliwo: Benzyna

04 Maj 2017, 20:15

jak się boisz elektroniki to może poleć w japońca, ja nigdy nie miałem problemów z elektryką mazdy, tylko uważać na rdze trzeba? mam 2 francuzy w rodzinie ale starsze niż taki C5, i czasem coś tam się popsuje ale tragedii nie ma
niki0410
Nowicjusz
 
Posty: 44
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 0- 0-2008
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: seat toledo 2M
Silnik: 1.9tdi 110KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2004

04 Maj 2017, 21:37

Amboniarz napisał(a):Ja sie jedynie boje w C5 elektroniki.

ja sam chce kupić za miesiąc c5 ale bardziej się boje zawieszenia niż elektroniki :)
serenity20
Początkujący
 
Posty: 117
Auto: Nie mam

04 Maj 2017, 21:46

Chce auto z dobrym zabezpieczeniem antykorozyjnym, ojciec ma Mazde, ruda chrupie, co jakis czas trzeba wyrzucac kase w bloto w zabezpieczenia antykorozyjne, po co marnowac kase ? Z Japoncow to podoba mi sie Lexus IS200, ale po zagazowaniu niestety, ale bedzie mało miejsca, jeśli auto mialo byc na teraz to bralbym Lexa, ale biore samochod patrzac na przyszlosc, rozne rzeczy moga sie dziac, rodzina sie moze powiekszyc itd. Po prostu chce samochód na kilka dobrych lat i nie chce auta, nad ktorym bede musial dokladac co 2 lata na zabezpieczenie antykorozyjne. Zwłaszcza, ze auto bedzie stac pod chmurka. Ocynk podstawa u mnie w następnym samochodzie.
Amboniarz
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 12 06 2015
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Octavia I
Paliwo: Benzyna

04 Maj 2017, 21:47

Nooo to z w203 i korozją pojechałeś nieźle

volvo s60 sobie kup, załatwia wszystkie sprawy
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

04 Maj 2017, 21:55

Ale napisalem juz jasno i wyraznie, ze temat w203 zamknięty. Volvo rozważałem juz, ale ciezko o dobry krajowy egzemplarz z silnikiem 2.4 w benzynie. Do gazu idealny jest chyba tylko ten silnik. 5 garow, fajna sprawa. OC za 2.0 przeboleje, ale 2.4 to juz chyba kosmos z oplatami. Invi jak to u Ciebie wygląda ? I masz zagazowane to Volvo ?
Amboniarz
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 12 06 2015
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Octavia I
Paliwo: Benzyna

04 Maj 2017, 22:06

Mam, ale 2.5T
Każdy silnik w s60 ma 5 cylindrów, każdy nadaje się pod lpg i dobrze z nim współpracuje, bajer taki, że tylko 2.4/140 mógł być z fabryczną instalacją.
Niewiele znajdziesz aut "premium" z tego okresu, które nie są sprowadzone. Ostatnio gość był napalony na krajową 6 gg nie wiedząc, że pierwszy salon mazdy powstał w tym kraju w 2008r, troszkę by poszukał.
Ogromnym plusem jest to, że o wiele łatwiej znajdziesz volvo w dobrym stanie niż np, ałdi, bmw itd, inny segment klienta.

OC? Masz kalkulatory, sprawdź, kiedyś wyszło mi, że za vectrę c 1.8/122 zapłaciłbym stówkę mniej niż mam obecnie za 210km :naughty:
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

04 Maj 2017, 22:10

Wyliczylem, szkoda gadac... ja nie mam prawie żadnych zniżek. Jaki silnik bedzie najmniej problemowy ? oczywiscie tylko z manualem.
Amboniarz
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 12 06 2015
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Octavia I
Paliwo: Benzyna

04 Maj 2017, 22:25

Akurat volvo nigdy nie miało żadnej wtopy z silnikami. Czysto teoretycznie najmniej problemowe będzie 2.4/140 i 2.4/170 ze względu na brak turbo. Różnią się tylko programem a te dodatkowe 30 ps jest dostępne w zakresie obrotów, którego zwykle się nie używa, zresztą różnica w niutach minimalna z tego co pamiętam

Nooo to szukaj współwłaściciela, moja zwyżka 20% + ojca -60% i mam coś w granicach 1200 za oc+nww, hdi
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

04 Maj 2017, 22:29

Juz mam ogarnietego współwłaściciela (dziadek). 51 lat prawa jazdy :) .
Wpadł mi w oko ten samochód. Ile trzeba dać za dobry egzemplarz i w jakim roczniku z ciekawości mniej więcej (wiem, ze jezdzimy stanem). Za 16-17k na samo auto coś znajdę ? Lpg i na pakiet miałbym odłożone.
Amboniarz
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 12 06 2015
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Octavia I
Paliwo: Benzyna

04 Maj 2017, 22:36

Z tym dziadkiem uważaj bo może już być w "grupie podwyższonego ryzyka"

Za 16-17 to już sobie poprzebierasz. w 2004 miałeś lift także warto coś poprzeglądać. Noooo ale co to za różnica rok czy dwa w 15 letnim aucie
BTW to mój kosztował ok. 22, 2004r, 2.5T, automat, czarny lakier, czarna skóra, dwa kpl alu, pełna historia z aso
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

04 Maj 2017, 22:57

A jak koszty utrzymania ? Chodzi mi o czesci, naprawy.

Wiec c5 vs s60. To mam problem. Jakie są wasze zdania
Amboniarz
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 12 06 2015
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Octavia I
Paliwo: Benzyna

05 Maj 2017, 09:30

To co w lepszym stanie dostaniesz.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

09 Maj 2017, 08:47

Panowie znajde BMW e39 520i ? Jezdzilem egzemplarzem siostry, jestem zachwycony. Silnik mi starczy, osiagi dla mnie ok. Znajde do 17-18k e39 ? Ewentualnie czy wchodzi w gre kupno taniej e39 i remont ?
Amboniarz
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 12 06 2015
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Octavia I
Paliwo: Benzyna