REKLAMA
Witam ! Nie będę owijać w bawełnę, przejdę do konkretów, liczę na odpowiedzi i rozwinięcie tematu i mile widziane dyskusje za i przeciw. Bedę na bieżąco śledził ten temat. A więc robie rocznie 15-20 tys km. 70% trasa 30% miasto. Rzadko kiedy robię krótkie odcinki. Moje wymagania : dobre prowadzenie, ocynkowana karoseria, lusterka i szyby w pradzie, podgrzewane fotele, klima (moze byc manualna), wygodne fotele, bagażnik pojemny oraz ekonomia i latwa dostępność części. Z racji przebiegów tylko PB+LPG. Szukam silnika idealnego do gazu, ale nie chce też muła. Ale niestety max do 2.0, bo mam małe zniżki w ubezpieczalni (mlody wiek). Auta z segmentu C/D Myślałem nad :
*Saab 9-3 2.0T
*Renault Laguna II FL 2.0T
*Peugot 407 2.0
*VW Passat B5 FL 1.8T
* Opel Signum 1.8 PB
*Focus MK2 1.6 TdCi 90KM ( zszedlem segment niżej, ale ciekawe auto, ekonomiczne i jedyny Diesel na ktory bym się zdecydował. Podobno nie ma DPF i dwumasy, ale ile w tym prawdy ?).
Odrzucam Vectre C, Citroena C5 i Astre H.
Liczę na wasze odpowiedzi za i przeciw i oceńcie moje typy. Pozdrawiam !