REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
z doświadczenia kierownika wersji 109 KM mogę powiedzieć, że powyżej 110-120 jest po prostu głośno - jednak brak tego 6 biegu jest odczuwalny. Nie prowadziłem wersji 90, ale u mnie jest całkiem fajne przyspieszenie ze względu na fakt turbo ze zmienną geometrią (koszt regeneracji nie jest wiele wyższy niż zwykłego), a jak dbasz i regularnie wymieniasz olej to nie ma najmniejszych problemów z trwałością. Ogl rzecz biorąc jestem zdania, że nie ma co kupować nowoczesnego diesla w wieku tych ~10 lat, bo nigdy nie wiesz jak kto dbał, jaki lał olej (i czy wgl zmieniał, co w przypadku aut z DPF/Fap jest bardzo istotne), jakie tankował paliwo etc. W przypadku benzyniaka nawet jak wtopisz, to ew naprawy będą tańsze ze względu na ilość osprzętu (miej również na uwadze, że benzyniaki też mają dwumas, choć jest on bardziej wytrzymały niż w benzyniakach)Amboniarz napisał(a):Myślisz, ze 1.6 90KM będzie za słaby ?