Auto do 2,500 tys pomocy

22 Sie 2011, 18:58

barol91 napisał(a):No nie przesadzajmy Astra nie gnije tak jak Escort,ja osobiście częściej spotykam zdrową Astre niż Escorta.


A ja odwrotnie, i jakie to ma znaczenie? Wujek przyprowadził z Włoch Astrę I 1.7 TDS 98r silnik idealnie pracuje, przebieg lekko ponad 200 tyś. Po dwóch latach stania pod blokiem ruda na klapie i nadkolach. Gdyby zakonserwował porządnie po zakupie dziś nie byłoby problemu. Podobnie jest z Escortem, też znam egzemplarz który trzyma się wręcz zadziwiająco jak na Escorta. Na forum Astry można nawet wyczytać że żadna Astra F ocynku nie miała nigdzie poza przednimi błotnikami, dopiero te made in gliwice od bodajże 2000r. O dziwo znaleźć można też info że Escort też nie miał ocynku nigdzie poza przednimi błotnikami.
Z resztą pomyśl na zdrowy rozum - zadbana astra I bez rdzy za cenę lepszego roweru? :lol:

Więc IMO polecanie zarówno Escorta jak i Astry nie jest dobrą opcją, już lepiej jakieś starsze auto w ocynku, np 80 B3 lub Golfa II tudzież Renault Clio I.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

22 Sie 2011, 21:46

No Golf II też już bedzie przegnity.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Sie 2011, 22:02

Ale np. Audi 80 B3 lub Peugeot 405 o ile będą bezwypadkowe nie powinny mieć tego problemu.
A można je dostać za te pieniądze.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

22 Sie 2011, 22:24

Ja jeszcze dorzuce Peugeota 306.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Sie 2011, 22:25

Dlatego właśnie wspominam o 80 B3 i Clio I które miały odpowiednio podwójny i pojedynczy ocynk.
Odnośnie 405'tki nie wiem ale znam kilka egzemplarzy które dzielnie się trzymają więc zapewne też coś jest na rzeczy z ocynkiem.
Barol - zapraszam na oględziny 80 B2 z 82r mojego kuzyna. Jest w lepszym stanie blacharskim niż niejedno 20 lat nawet młodsze auto.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

22 Sie 2011, 22:29

No ja wiem że sie da znaleść auto w db stanie blacharskim ale takiego to ze świecą szukać.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Sie 2011, 22:40

405 było obok Audi 80 jedynym w pełni ocynkowanym autem tej klasy w tamtym okresie.
Stąd ten przykład :wink:
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

22 Sie 2011, 22:44

Jasiek90 napisał(a):405 było obok Audi 80 jedynym w pełni ocynkowanym autem tej klasy w tamtym okresie.
Stąd ten przykład :wink:


Szczerze mówiąc nie wiedziałem bo nigdy się nie interesowałem bliżej tym samochodem. Ale teraz będę wiedział. :mrgreen:
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

23 Sie 2011, 13:07

Tylko omijaj z daleka produkowane w Polsce (Lublin), bo tam rdza to standard, nasza polska jakość. :D Tylko sprowadzane.
dervu
Zaawansowany
 
Posty: 520
Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992