Cr71993 napisał(a):Napisałem, o tych modelach które są "po za budżetem" z racji tego że po wpisaniu na jakimkolwiek serwisie ogłoszeniowym tych aut naprawdę wyskakuje sporo do tej kwoty. Być może wszystkie to ulepy, być może flotowki czy kij wie co ale tak czy Siek jest ich sporo.
Na przykładzie 508. Otomoto -> 508 -> diesel (bo benzyniak to śmieć) -> nieuszkodzony+bezwypadkowy (co nie znaczy, że jeśli ktoś to zaznaczył to tak jest) -> zostaje 25 sztuk w całym kraju z czego tylko 7 ma silnik 2.0. Pozostałe to 1.6 a gdzie z takim silniczkiem do tak dużego auta. I teraz masz 7 sztuk "do wyboru". Większość z przebiegami ok. 200-250 więc przedział kiedy w dieslach zwykle klękają kluczowe, drogie w wymianach podzespoły - dwumasa/turbo/wtryski. Do tego połowa świeżo sprowadzona więc do ceny już pierwszego dnia koszt rejestracji + ubezpieczenie. Już pomijam ogólny stan auta zarówno blacharski jak i mechaniczny.
Cr71993 napisał(a):Jak się ma zawias hydroactive w c5?
W poprzednich generacjach hydro było jedynym, oferowanym zawieszeniem. W C5 III (czy tam II w zależności od tego kto opisuje) podstawą był tradycyjny wielowahacz a hydro opcją przez co zdecydowana większość aut ma klasyczne zawieszenie. Jeśli chodzi o hydro - liczy się stan. Jeśli kupisz gruza, gdzie ktoś drutował zawieszenie to może być drogo. Jeśli trafisz na coś w uczciwym stanie to serwis hydro nie będzie droższy niż normalnego zawieszenia na dobrych częściach. A zalety hydro na pewno znasz więc wiesz, że fajnie je mieć
Cr71993 napisał(a):Volvo S40? Tych aut chyba jest najwięcej w danym budżecie i z tego co się orientuję ten model jest oparty na focusie II więc chyba nie będzie drogo w serwisie
Nic dziwnego, że jest ich najwięcej bo nie dość, że segment niższy to i auto w sumie najstarsze technologicznie z podanych. Technicznie focus więc zarówno części względnie tanie a i właściwości jezdne bardzo spoko. Na duży plus silniki 2.4 i 2.4D czyli pojemności, jakie w innych kompaktach ciężko znaleźć a do tego mega trwałość i przyjemne osiągi