Auto do 21 tys bezawaryjne.

10 Sie 2017, 19:57

Witam, poszukuje auto, do 21 000. Najwazniejsze aby bylo bez awaryjne( niskie koszty eksplatacji) wyglad nie ma zupelnie znaczenia.
Rownie ważne i w sumie podobne kryterium to aby blachu byly w miare mozliwosci odporne na rdze.

Mysle o Toyocie Yaris II , Renault Clio III i z troche starszych to Toyota Corolla e12.
Co o tym myslicie, macie jakies inne propozycje?

Pozdrawiam i dziękuję.
Rahit
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 19 11 2011

10 Sie 2017, 22:51

Ford focus MK2 1.6
Mogą być twoje typy jak najbardziej ale Focus wyjdzie taniej w eksploatacji
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16532
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

10 Sie 2017, 22:55

Focus MK2 jest tak samo mało awaryjny jak Toyota? Jak blachy w Fordach?
Rahit
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 19 11 2011

10 Sie 2017, 23:21

W MK2 już mocno blachę poprawili więc nie gnije tak jak starsze modele. A jego bezawaryjność jest na wysokim poziomie, zresztą zawsze tak było tylko u nas ford jest niedocenionym autem. A nawet jak coś będziesz miał do naprawy to ceny idiotycznie tanie porównując do Toyoty np.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16532
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Sie 2017, 22:44

Żona zaczęła przeglądać auta i się zaczęło:)
Znalazla Mini Coopera, pomimo ze dla mnie wyglad nie ma znaczenia to jednak dla kobiety ma.

Co myślicie o tych autach roczniki tak 2006-2009?
Rahit
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 19 11 2011

11 Sie 2017, 22:54

W Mini montowali kiepskie benzyniaki spod znaku BMW, a i samo auto nie powala jakoś bezawaryjnością
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14189
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

11 Sie 2017, 23:24

Z tego co patrze to cena ewentualnych części nie jest wysoka.
Ciężki wybór.
Rahit
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 19 11 2011

11 Sie 2017, 23:33

Zobacz sobie np skrzynie biegów z którą trzeba umieć się obchodzić i jest dość awaryjna. Jest kilka modeli skrzyń a jedna z nich dość popularna kosztuje około 5 tys zł używana po regeneracji w dodatku dostępność słaba. Nie nie nie mini to porażka. Nie jest to auto do użytku na codzień.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16532
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Sie 2017, 23:46

Gdyby to jeszcze było JCW, to co innego, ale mówimy o najtańszych wersjach, które oprócz znaczka nie są w niczym lepsze od przeciętnego kompakta (no może jeszcze gokartowe prowadzenie)
Rahit napisał(a):Z tego co patrze to cena ewentualnych części nie jest wysoka.
konserwy mięsne też są tanie, a jakoś nikt się nimi nie zajada :ok: tutaj jest podobnie
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14189
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

12 Sie 2017, 03:02

Super, dzieki za odpowiedzi, mini zostalo wyeliminowane.
A teraz ostatnie co doszlo to fiat 500 z silnikiem 0.9 86km, co o nim myslicie?
Rahit
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 19 11 2011

12 Sie 2017, 07:37

Najpierw to sobie odpowiedz na jedno zasadnicze pytanie. Chcesz auto użytkowe, czy zabawkę do lansu :?:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3743
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

12 Sie 2017, 08:53

Widać ze tu żona dyktuje warunki :naughty: mini i 500 to auta typowo kobiece. 500 była by dużo lepszym wyborem jak mini
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16532
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

12 Sie 2017, 10:26

w 500 lepiej proste 1,2
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

12 Sie 2017, 14:30

dzida napisał(a):w 500 lepiej proste 1,2

A jeszcze lepiej 1,2 w pandzie :mrgreen: W tym budżecie można już mieć Pandę III (2012r) z polskiego salonu. To naprawdę przestronne(jak na swoją klasę) i bezawaryjne autko.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3743
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

12 Sie 2017, 16:04

Zamiast 500-ki Ford KA, technicznie to te same auto, produkowane również w Polsce, dużo lepszy stosunek ceny do rocznika od 500-ki, a i wygląd też wydaje mi się ok:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Pamiętaj tylko, że auta segmentu A to pojazdy do poruszania się dla 2 osób po mieście, sporadyczne wyjazdy poza miasto - ok, ale dłuższa jazda w trasie takim autem to męczarnia - wtedy lepiej segment C.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002