Auto do 25-30 tys. zł, segment C lub D.

24 Mar 2018, 23:47

Kup E90 w tej cenie, a może trafisz na taki egzemplarz:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

25 Mar 2018, 02:06

C5 też nie dostaniesz raczej w dobrym stanie, musiałbyś dorzucić koło 3 tyś.

Cena większości c5 III z 2008-2009 oscyluje w granicach 25k, więc to jest chyba normalna cena
MateuszGolf
Nowicjusz
 
Posty: 41
Prawo jazdy: 04 04 2016
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Volkswagen Golf V Plus
Silnik: 1.9 TDI 140 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

25 Mar 2018, 08:19

Bez 30 tys. bym nie podchodziła do C5 jeśli chcesz kupić auto zadbane a nie złoma od handlarza
Shatanka
Początkujący
 
Posty: 240
Prawo jazdy: 22 08 2005
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Laguna 3 GT
Silnik: 2.0T 204KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

25 Mar 2018, 09:11

A szukać z hydro czy zwykłe zawieszenie jest równie komfortowe? Najbardziej boję się kosztów eksploatacji hydrozawiasu
MateuszGolf
Nowicjusz
 
Posty: 41
Prawo jazdy: 04 04 2016
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Volkswagen Golf V Plus
Silnik: 1.9 TDI 140 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

25 Mar 2018, 09:28

Hydro nie ma się co bać, o ile auto nie było mocno bite.
Ogólnie zawieszenie hydro jest bardziej wytrzymałe niż zwykłe a jeśli chodzi o koszty eksploatacji to ceny są porównywalne z serwisem zwykłego zawieszenia, trzeba tylko znaleźć w miarę ogarnięty serwis a nie naprawiać u Mietka w garażu.
Shatanka
Początkujący
 
Posty: 240
Prawo jazdy: 22 08 2005
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Laguna 3 GT
Silnik: 2.0T 204KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008