Auto do 25 tys.| Benzyna | Pomoc

05 Mar 2018, 21:27

Witam!

Już drugi rok kupuję swój pierwszy własny samochód. Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o motoryzację, dlatego tak ciężko mi się zdecydować na zakup. W rodzinie jestem już obiektem żartów dotyczących kwestii własnego auto. Dlatego proszę Was o pomoc.

Przed napisaniem posta oczywiście zapoznałem się trochę z tematem, a także z forum, więc te podstawowe rzeczy, a także moje wymagania względem auta postaram się Wam przedstawić.

Budżet: 25k - jest to kwota, której nie chciałbym przekraczać. Jeśli jednak znajdzie się coś fajnego to jestem w stanie dołożyć te 2-3k.

Nadwozie: Mam już 28 lat, także myślę przyszłościowo. Celowałbym w jakieś kombi, ewentualnie SUV lub większy sedan. Niedługo być może powiększy mi się rodzina.

Silnik: Odpada na pewno diesel. Niedługo przeprowadzam się do dużego miasta, więc ten typ odpada całkowicie. Zostaje benzyna lub benzyna + LPG. Ta druga opcja bardzo mnie kusi, choć nigdy nie jeździłem autem na gaz, nie wiem jak to się odbija na żywotności auta.

Pozostałe informacje: Auto nie musi dysponować dużą mocą. Nie jestem demonem szybkości, jeżdżę powoli. W głównej mierze szukam czegoś co będzie palić w granicach przyzwoitości, będzie mało awaryjne, a także ewentualne naprawy nie zrujnują mi budżetu. Jak mówiłem na wstępie na autach nie znam się praktycznie nic, proszę więc o pomoc.
Mihau891
Nowicjusz

Auto: Skoda Fabia

05 Mar 2018, 21:41

SUV to średnia opcja jeśli szukasz w miarę niskich kosztów

Osobiści zacząłbym szukanie od mondeo mk4 2.0/145, c5 2.0/140 i laguny 2.0/140 (ale tutaj raczej bez lpg)
W granicach 20k można poszukać vectry c 1.8, proste, udane i w miarę bezproblemowe auto
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

05 Mar 2018, 21:44

To może na początku powiesz mi czy lepiej szukać benzyny + LPG czy skupić się tylko na silniku benzynowym?
Mihau891
Nowicjusz

05 Mar 2018, 21:46