Auto do 25 tys

12 Sty 2017, 22:38

Witam wszystkich, zacznę od tego, że jeżdżę obecnie golfem 4 1.8 125 km z 1999 roku w benzynie i przymierzam się do zmiany samochodu. Jestem studentem, jeżdżę głównie sam około 20 km w dwie strony dziennie w 100% po mieście i raz na półtora miesiąca trasę 800 km w dwie strony autostradą. Od nowego auta oczekuję: kosztów utrzymania na kieszeń studencką ale bez przesady golfa utrzymuję bez problemu :D , w obecnym samochodzie trochę brakuje mi mocy, szczególnie na autostradzie więc chcę, żeby auto miało przynajmniej 180 koni. Wielkość auta może być sedan, hatchback, kombi, coupe - jeżdżę głównie sam, ale od czasu do czasu auto zapakowuje gdy wracam do domu, więc nie chcę nic mniejszego niż obecny golf. Preferuję benzynę + lpg, diesel do miasta raczej nie pasuje. W golfie denerwuje mnie duży hałas na autostradzie i trochę tandetne wnętrze, plastiki trzeszczą itp. Chcę zatem auta szybszego niż obecne, wygodnego i w miarę ekonomicznego, oraz co ważne chciałbym, żeby auto wyglądało nowocześnie zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Skrzynia biegów manual jeśli auto będzie mieć zacięcie sportowe lub automat do sedana/kombi. Nie pogardzę też napędem 4x4 :ok: Budżet jaki mogę przeznaczyć na zakup to około 20-25 tys zł. Myślałem o Hondzie Civic VIII w coupe (tej amerykańskiej), ale jest trochę za słaba. Innym typem jest Accord VII w sedanie najlepiej 2.4 190 km w automacie, ale strasznie ich mało w dobrym stanie więc szukam też innych aut. Proszę o porady, jakie auto kupić .
fay20
Nowicjusz

Auto: Golf 4

13 Sty 2017, 19:22

Hondzie Civic VIII w coupe

Za mały budżet

Accord VII w sedanie najlepiej 2.4 190 km w automacie

Za mały budżet, 2.0 pewnie jakieś się już znajdzie

przynajmniej 180 koni.
Nie pogardzę też napędem 4x4

Jak to się ma do w miarę rozsądnych kosztów utrzymania?
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

15 Sty 2017, 02:41