Auto do 2500zł

22 Gru 2013, 16:24

Witam,
Na wstępie napiszę, że jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o motoryzację. Chciałabym kupić swój pierwszy samochód, głównie do jazdy po mieście.
Moje wymagania: MUSI mało palić (oczywiście jak na tą cenę, max 2500 zł), nie musi być ładne, może być malutkie (no ale fajnie by było jakby się 5 osób zmieściło), ew. dość tanie części, w razie zepsucia się czegoś, oczywiście musi być sprawne. Właściwie nie orientuję się nawet ile lat powinno mieć w miarę zadbane auto, żeby nie trzeba było biegać z nim co chwile do mechanika coś naprawiać.
Jakby co jestem z Krakowa i będe też wdzięczna za konkretne ogłoszenia :)
Czy jest w ogóle w takiej cenie szansa coś sensownego znaleźć czy lepiej sobie darować i jeździć dalej komunikacją miejską?:P
futryna
Nowicjusz

Auto: nie mam

22 Gru 2013, 17:03

Skąd jesteś to coś sie poszuka.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

22 Gru 2013, 17:29

"Jakby co jestem z Krakowa i będe też wdzięczna za konkretne ogłoszenia :) "
Prosiłabym żebyś najpierw przeczytał mój temat, zanim będziesz chciał pomóc, myśle że są w nim dość istotne informacje :P
futryna
Nowicjusz

22 Gru 2013, 17:36

kon146 koleżanka napisała że jest z Krakowa :wink:

ode mnie:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Gru 2013, 17:47

dziekuje za linki, zaraz je dokladnie posprawdzam, jednak naszło mnie pytanie po przeglądnieciu tych linków,
mianowicie:
jaki rocznik powinien mieć samochód (i przebieg mniej więcej), żeby było wiadome, że jeszcze z kilka lat pojeździ? Podałeś linka do Opla corsy z 1995 roku, czy to nie będzie za stare auto?:P