Mercedes CLK - kupno

23 Gru 2013, 02:46

Witam,
powoli chciałem się rozglądnąć za mercedesem CLK. Nie będę ukrywał - jeśli chodzi o samochody jestem laikiem, dlatego chciałbym poznać kilka opinii za i przeciw, przyjmę również słowa krytyki jeśli błędnie myślę.

Chodzi mi o to czy idzie kupić za ok 13-14 tys w dość dobrym stanie samochód z tej klasy ?
Myślę że najlepiej kupić na niemieckich numerach ponieważ wtedy wiadomo ze auto nie było tłuczone po polskich drogach, tak czy nie ? Mam kuzyna który pomógłby mi ew auto przywieźć z niemiec lub po prostu w polsce kupic na niemieckich blachach, doradźcie.

Następnie myślałem nad spalaniem, może kupić takiego od razu z gazem czy samemu założyć? Założenie gazu pewnie z jakieś 2 tys kosztuje, hm? Nie wiem za bardzo jak to rozwiązać.

Samochodem nie będę jeździł w bardzo dalekie trasy, tylko okazyjnie jakaś dłuższa wycieczka, ale rzadko.
Szukałem różnych modeli na podstawie przebiegu, silnika (chyba najlepszy bedzie ok 2.0/136km ponieważ mniej będzie palił, a moc wystarczy), kolor chciałem czarny lub srebrny (ew. granat). Może pokaże które znalazłem:
1. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
2. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
3. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - tylko tutaj przebieg duzy i samochód z komisu(to chyba źle tak? wydaje mi się że lepiej od prywatnej osoby)
Są też różne wersje kompressor, avangarde, elegance

Możecie podrzucić jakimiś stronami, nie spieszy mi się, chciałem wszystko na spokojnie zrobić.

Są też różne wersje kompressor, avangarde, elegance

Z góry dziękuję za rady
wsx22
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 07 2010
Auto: nie mam

23 Gru 2013, 12:07

1) CLK jest modelem bliźniaczym do E W210- a to oznacza, że problemy z korozją będziesz miał jak w banku. Jeśli już, to tylko garażowany, bezwypadkowy od prywatnego właściciela. Na plus, że te auta są zdecydowanie rzadsze od "okularnika" i mniej praktyczne, więc nie ma ryzyka, że trafimy na taksówkę lub woła roboczego z kręconym pięć razy licznikiem.