tutaj z Polski ale ma inne ułożenie panelu niż te poprzednie co wysyłałem. Wie ktoś może dlaczego? Ma mniejsze radio i nie wiem czy potem mógłbym wstawić tu radio 2 DIN.
To Audi, więc według niektórych warto W tej kasy szukałbym megane 3 1.3tce, ewntualnie 1.6 jak odpowiada Ci dynamika - Pojedzie tak samo lub lepiej, co te audi z linku.
Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować? Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
Z pasażerem w samochodzie mniej bezpiecznie? Rozproszenie uwagi kierowcy może stanowić poważne zagrożenie bezpieczeństwa jazdy. Nie bez wpływu na koncentrację podczas prowadzenia pojazdu pozostaje zachowanie innych osób obecnych w samochodzie. Nawet zwykła rozmowa ...
To zależy od podejścia. Jeden się będzie podniecał znaczkiem i czuł się lepszy bo jeździ pełnoletnim audi "premium", taka mentalność. Innemu nie zależy na jakimś wyimaginowanym prestiżu w starym gruzie, nie będzie się kierował stereotypami i kupi po prostu dobre auto innej marki. Mamy w tym kraju taki swoisty kult audi/vw, ciągnęło się na przełomie wieków tylko niemieckie samochody i jak naród się z poloneza przesiadał do jakiegoś golfa 3 to różnica w jakości była kosmiczna. Problem w tym, że nie wynikała ze świetności golfa tylko z tego jakim polonez był śmieciem. Na szczęście widać już zmianę mentalności. Osobiście jestem fanem volvo, uważam, że mają świetny stosunek ceny do właściwości użytkowych. Każdemu pasuje coś innego
Rozumiem, jestem laikiem w tych sprawach. Mógłbyś mi przybliżyć na co mogę liczyć od innych modeli samochodów w porównaniu do audi? Może 2-3 lata młodsze, mniejszy przebieg, przyciski na kierownicy, automatyczna Klima, co jeszcze?
To już kwestia konkretnego egzemplarza. Nie kupujesz nowego auta w salonie żeby je sobie konfigurować. Możesz kupić audi 1.6/102 lub w tej samej cenie młodszego fiata bravo 1.4t/150 z udanym silnikiem podatnym na gazik. Różnica w osiągnąć kosmiczna a w spalaniu żadna. Możesz kupić fajnie wykończone s40/v50, które świetnie się prowadzi a pod maską będzie miało np. bezproblemowe, 5-cylindrowe 2.4 czy bardzo dobre diesle z koncernu psa (bo obecny standard zasilania czyli common rail włosi/francuzi robią od 1997r a vw od 2008).
Ok dzięki, właśnie koło mnie wszystkie fiaty od handlarzy... jak już wspomniałeś to dopytam jak to jest z tym wracaniem na kołach? Można w jakimś przypadku wrócić samochodem sprowadzonym na kołach?
Możesz zapłacić, wziąć papiery, zarejestrować, wrócić z tablicami i odjechać. Dopóki auto nie jest zarejestrowane nie możesz nim wyjechać na drogę. Te ich farmazony z powrotem na kołach dotyczą 30 dniowego oc na nr vin.
Niby legalne ale w praktyce bezużyteczne bo dotyczy pojazdu, który nie jest dopuszczony do ruchu. W przypadku rutynowej kontroli jeśli nie trafisz na nadgorliwego policjanta to dostaniesz pewnie 500 mandatu i holowanie. W przypadku stłuczki będzie dramat.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.