Auto do 26 tyś ze wszystkimi kosztami (LPG+ubezpieczenie)

18 Wrz 2018, 10:48

Witam wszystkich, piszę ten post ponieważ jestem trochę zielony w temacie motoryzacji, a przyszedł czas na zakup pierwszego auta. Do wydania mam około 26 tyś i w tej kwocie chciałbym się zamknąć ze wszystkimi kosztami (Instalacja gazowa, pierwsze ubezpieczenie). Nie mam jeszcze wybranej konkretnej marki, jestem tutaj dość otwarty, ważne by auto było mało awaryjne i tanie w utrzymaniu. Zależy mi też na zakupie auta w benzynie by w najbliższym czasie je zagazować. Auto będzie używane w mieście plus dwa razy w miesiącu trasu około 400 km.
Modele, które wpadły mi w oko to
Ford Focus MK2 (chyba kiepskie pod gaz?)
Mitsubishi Lancer (hatchback)

Co byście polecili?
Dzięki z góry!
number23wp
Obserwowany

18 Wrz 2018, 11:22

Co do Focusa to są ludzie którzy jeżdżą na gazie i twierdzą że jest ok. Moim zdaniem te silniki średnio się nadają. Nie mają hydraulicznej regulacji zaworów, więc co 30-40 tys trzeba regulować szklankami. Do tego dochodzi czasami to wypalania gniazd zaworowych.
mateusz9986
Zaawansowany

Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

18 Wrz 2018, 13:08

Właśnie tak czytam o Focusie pod gaz i jednak większość ludzi odradza. Co myślicie o Fiacie Bravo Sport?
number23wp
Obserwowany

18 Wrz 2018, 13:30

Samochód jak najbardziej ok, w rocznikach do 2010 trzeba uważać na skrzynię biegów M32 które lub padać. Objawy to po prostu wycie lub problem z wbiciem biegu.
mateusz9986
Zaawansowany

Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic