Auto do 3-5 tysięcy.

12 Lut 2022, 20:03

Witam, chciałbym zakupić swoje pierwsze auto.

Dolny Śląsk.

Prosiłbym, abyście dali wskazówki na co patrzeć, pytać, uważać czy kupnie.

Chciałbym aby było duże, to się nazywa chyba combi :lol:

Jestem młody, więc auto służyłoby głównie na trasy, aby pozwiedzać trochę Świata, więc diesel.

Najlepiej aby paliło jak najmniej.

Jak jeździłem przez miesiąc BMW E46 z 2002 r i chyba miał 110 koni to portfel szybko zmalał. ;D

Oczywiście abym nie zbankrutował jak będzie coś do naprawy.

Myślałem nad:
Golfem 4
Passatem w combi
Meganka 1

Byłbym wdzięczny jakbyście też napisali np, golf 4 i jaki silnik, oraz dlaczego taki silnik itp. Jestem nowy w tych sprawach i chciałbym się dokształcić.

Na koniec dopiszę, że im taniej za autko tym lepiej, ale też wiem, że za 1,5k nie kupię auta aby pojeździli przynajmniej dłuższy czas. Chyba.
Komar420
Nowicjusz

12 Lut 2022, 20:46

Komar420 napisał(a):Passatem w combi

sprawdź sobie ile kosztuje zawieszenie

Szukając auta za jedną pensję nie ma sensu skupiać się na konkretnej marce czy modelu, liczy się przede wszystkim stan techniczny. Trzeba też zwracać uwagę na długość opłat, drugi komplet opon itd. Szukaj tego co masz blisko a nie modeli, które "teoretycznie" są ok - bo za 3-5k to mało rzeczy jest ok.
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

12 Lut 2022, 21:03

Hm, a za 6-7k dałoby coś radę kupić?
Komar420
Nowicjusz

12 Lut 2022, 21:21

Za każdą kwotę da się "coś" kupić. Kwestia tego, że przy takich budżetach trzeba oglądać to co masz blisko miejsca zamieszkania i kupić egzemplarz, który jest w najlepszym stanie technicznym. Nic ci z tego, że np. golf iv 1.6 był autem poprawnym technicznie kiedy wyjechał z fabryki 20 lat temu kiedy po kilku właścicielach i z 300kkm+ na blacie wcale nie musi taki być
franccc
Stały forumowicz

12 Lut 2022, 21:37