Auto do 30 tyś do LPG

24 Mar 2025, 15:49

szybki napisał(a):A nie myślałeś o Megane 3 2,0tce opcji kombi albo 5drzwiowej.
szczerze to skupiłem się bardziej na starszej siostrze, ale to też jest opcja :D
szybki napisał(a):Mógłbyś go fajnie podkręcić :
280 koników w takim aucie musi nieźle pracować. Ogólnie samochód ma jakieś wady, że napisałeś "Znam większość zagrożeń płynących z posiadania Meganki3"? I czy montaż LPG zakładając że prędzej czy później podnioslo by się moc miał by sens?
szybki napisał(a):Nie wiem tylko jak kwotowo bo w Volvo manuale w opcji 2,5t są cenione.
Pomijając to że ich prawie nie ma w AWD ( a jak już miałbym taki brać to tylko w tej wersji) to przed lifty głównie chodzą do 30k a po 2007 roku już trochę drożej. Nie będę ukrywał że jednak trochę mi ten pomysł z głowy wypadł. W podobnej cenie można znaleźć samochód 5+ lat młodszy który tez zapewni frajdę.
Trevor napisał(a):Borriss zerknij na Audi A4 B7 1,8T
No takie połączenie 1.8t 4x4 było by fajne, przede wszystkim zimą :twisted: . Pomijając już fakt że B7 jest w mojej opinii najmniej urodziwa a4 to obawiam się w niej jednego... Poprzedniego właściciela. Niestety B7 jak i E46/E90 są teraz chyba najbardziej popularnymi autami segmentu d, wśród polskiej młodzieży, i mimo tego, ze wiadomo... Wyższa cena itp. to jednak myślę, ze szansa na zakup słabego stanu auta jest większa niż innych marek. A jak narazie jestem w passie dobrze trafionych zakupów, więc nie chce tego psuć.

A co sądzicie o giuliettcie 1.4 multiair? Wiem, że moduł ma lubi padać, ale im nowsze modele tym bardziej wytrzymałe są te moduły. A za 30k można znaleźć już nawet 2012 rocznik.
Borriss
Nowicjusz
 
Posty: 6

24 Mar 2025, 21:16

Borriss napisał(a):szczerze to skupiłem się bardziej na starszej siostrze, ale to też jest opcja

Odpuść.
Borriss napisał(a):280 koników w takim aucie musi nieźle pracować. Ogólnie samochód ma jakieś wady, że napisałeś "Znam większość zagrożeń płynących z posiadania Meganki3"? I czy montaż LPG zakładając że prędzej czy później podnioslo by się moc miał by sens?

Jak czytałeś to nie będę powtarzał co do modów. To co zrobiłem było finito tej opcji. Można jeszcze zrobić głowę wałkami tak jak ma seryjne Megane rs albo kombi gt220 i wtedy wyjdzie coś koło 320-330km i 450nm. 280km to co miałem było optymalne bo charakterystyka jak w serii. Do tego wersja gt180/190 ma dłuższy bieg 6ty więc w trasie jest fajniej.
Wady na szczęście są wokół stabilności elektromechanicznej (na szczęście jak na Renaulta mało udziwnień) papierowy zawias. Silnik + skrzynia super.
Borriss napisał(a):Pomijając to że ich prawie nie ma w AWD ( a jak już miałbym taki brać to tylko w tej wersji) to przed lifty głównie chodzą do 30k a po 2007 roku już trochę drożej. Nie będę ukrywał że jednak trochę mi ten pomysł z głowy wypadł. W podobnej cenie można znaleźć samochód 5+ lat młodszy który tez zapewni frajdę.

Ogólnie jak podoba Ci się meg3 to po co się upierać na AWD.
Ogólnie droższa opcja niż megan.

P.s.

Alfa giuiletta 1,4 fajne auto ale serwisowo trzeba uważać i kupić w dobrym stanie bo naprawy potrafią zdenerwować. Silnik 1,4 ok.ale mały. Jak chcesz doznań to 1,8.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11091
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

03 Kwi 2025, 00:15

szybki napisał(a):A nie myślałeś o Megane 3 2,0tce opcji kombi albo 5drzwiowej.
A jak wygląda sprawa z miejscem z tylu w coupe? Dwie normalne osoby usiądą za sobą i wytrzymają z 3h jazdy (za mną to nawet nie liczę, jak w peugeocie ledwo ktoś wchodzi)? Miejsce na nogi jak w HB, czy jest krócej?

Nie będę ukrywał ze megane coupe podoba mi się najbardziej, i jest najtańsza = na dzień dobry większy serwis i ewentualne założenie gazu albo pozbycie się drobnych usterek. Jeżdżę 90% czasu samemu lub we 2 a tylne siedzenia zazwyczaj służą do wrzucania zakupów.
Borriss
Nowicjusz
 
Posty: 6

03 Kwi 2025, 06:22

Wątpię. Tył bezużyteczny mimo i nikt dorosły się nie BD tam chciał pchać. A i drzwi sporo większe z tego co pamiętam co może być irytujące na ciasnych parkingach.
rupertpumpkin
Początkujący
 
Posty: 154
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: AR Giulietta
Silnik: 1.4 T-Jet 120km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

03 Kwi 2025, 07:03

Borriss napisał(a):Miejsce na nogi jak w HB, czy jest krócej?

Krócej, mniej miejsca a odsuwanie fotela upierdliwe nawet do włożenia torby z zakupami.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11091
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hyundai Ioniq Hybrid - test spalania
    Hyundai Ioniq to przestronny w pierwszym rzędzie siedzeń liftback z napędem hybrydowym. Dzięki umieszczeniu akumulatorów pod tylną kanapą i przesunięciu jej w głąb kabiny pasażerskiej, uzyskano naprawdę sporą pojemność ...
    Idealny samochód na wyprawy w nieznane
    Projektując na nowo samochód rodzinny, Dacia pragnęła wyjść naprzeciw pragnieniom współczesnych rodzin związanym z wędrówkami, spotkaniami z przyrodą czy aktywnością na świeżym powietrzu, jak również ...