Auto do 3000 max 4000zł

03 Maj 2017, 11:04

Nie pokazał silnika więc zakładam że coś tam cieknie. Nie znam się, więc.. Na co zwracać uwagę podczas oglądania Saxo?
Sebixxu
Nowicjusz

Auto: Poszukuję
0

03 Maj 2017, 11:38

Coś tam cieknie? Spójrz na datę produkcji tego samochodu :D

W tych pieniądzach nie dostaniesz auta z 1 ręki, a właściciel powie Ci co wymieniał itp itd... Podejrzewam, że to starsza osoba, więc tym bardziej na plus.
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

03 Maj 2017, 11:52

A może coś polecacie coś w okolicy Lublina? Może Wam coś wpadnie w oko.. Gdzieś do 3500zł. Czy raczej nic fajniejszego nie znajdę? Gaz mile widziany.
Sebixxu
Nowicjusz

0

03 Maj 2017, 11:58

A co chcesz znaleźć? W tym budżecie się nie wybrzydza tylko bierze to co jest w lepszym stanie... Może E36 byś chciał? Albo Audi A4? :)
galakty
Forumowicz VIP

0

03 Maj 2017, 12:07

Auta raczej nie trafiają w mój gust. :D
No nic, dziękuje za merytoryczną odpowiedź, zaraz zadzwonię do właściciela Saxo.
Sebixxu
Nowicjusz

0

03 Maj 2017, 16:36

Zdjęcia zdjęciami ale auto przecież trzeba obejrzeć na żywo..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...

03 Maj 2017, 18:25

galakty napisał(a):Podejrzewam, że to starsza osoba, więc tym bardziej na plus.