Auto do 30k | E46 / A3

13 Maj 2013, 16:17

jiGsaw napisał(a):Niekoniecznie musi być szybsze do 100 km/h. Ogólnie 330d musi mieć przynajmniej 250 ps, żeby stawać z 330i. Seryjne 330d po lifcie (204 ps) jeździ mniej więcej jak E46 328i, a od E36 328i dostaje bęcki.[/quote

Prawda, ale osiągnięcie 250 km dobrym softem w 330d nie jest zbyt dużym problemem. Tyle że to co napisałem. Ten samochód i tak po 100 km/h zacznie już tracić do 330i.

i8910 napisał(a):Co do napędów to jest mi to obojętne choć sądzę że na tył jest ciekawszy, w każdym bądź razie tu i tu są plusy i minusy :wink:


Jakie plusy ma przedni napęd? Jest lżejszy w samochodzie i dla marek samochodowych po prostu tańszy do zrobienia... Koniec.

Jeśli jesteś słabym kierowcą to jak nie będziesz specjalnie wchodził bokiem w zakręty tylko spokojnie jeździł to RWD przysporzy Ci problemu tylko w zimę. Ale jeżeli jesteś takim kierowcą to kup sobie tico i nie jeździj nim po mieście proszę... Jeśli jesteś dobrym kierowcą to w RWD się zakochasz. On wtedy nie ma wad, a same plusy, uwierz mi. No ale na to pytanie musisz odpowiedzieć sobie sam. Na pewno nie musisz bać się poślizgu tylnej osi na każdym łuku jak myśli 95% kierowców o RWD. Dopiero przy napędzie na tył zobaczysz co tak naprawdę znaczy dobra przyczepność samochodu. Tylko nie szalej... Jeździłeś golfem więc naucz się trochę jak zachowuje się BMW. Jeśli napęd był Ci obojętny przy wyborze samochodu... To raczej obstawiam, że nie do końca możesz sobie wyobrazić różnice między nimi.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993