Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Poszukuję auta maksymalnie do 40 tyś. Zależy mi na aucie żwawym i jak najmniej bezawaryjnym. Do tej pory jeżdżę a4 b5 1.8t i chciałbym aby następne auto było trochę mocniejsze. Najlepiej byłoby żeby był to silnik benzynowy. Długi czas zastanawiałem się nad a4 b8 ale słyszałem opinie że bardzo biorą olej. Myślałem jeszcze nad insignia oraz nad audi a6c6. Mam nadzieję że coś mi doradzicie albo zasugerujecie inne auta. Pozdrawiam
1,6 ma turbo i daje w miarę radę. Niżej z mocą do 1,8 i 1,4T wg mnie nie warto schodzić już.
2,0 T w Lagunie to jeden z najlepszych silników do LPG w tamtych latach. Większe problemy były w wolnossących 2,0 140KM (całkiem inna konstrukcja niż 2,0T)
Laguna raczej odpada bo nie bardzo mi się podoba Zależy mi na aucie które nie będzie brać litrami oleju i żeby ceny napraw były nieznacznie wyższe niż w b5 1.8t. Ford bardzo ładny samochód jaki silnik byście polecali oprócz v6 ? Myślałem teraz jeszcze nad tym żeby kupić b7 1.8t 163 km z końcówki produkcji. Albo bmw e60 tylko nie mam pojęcia jaki silnik. Chciałem na początku coś nowszego i ladniejszego ale im nowsze auta tym większe z nimi problemy z tego co czytam na forach.
Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego? Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
Sztuczna inteligencja ma rozładować korki w Bangkoku Toyota Mobility Foundation razem z partnerami publicznymi i prywatnymi uruchomiła nowy projekt, w którym zaawansowana analityka danych przy użyciu sztucznej inteligencji i technologii uczenia się maszyn posłuży do ...
W Fordzie może być też ecoboost ale LPG nie założysz, a wolnossące nie będą dynamiczne (coś na poziomie Insigni 1,8)
e60 coś ładnego kupisz ale serwis zauważalnie droższy (chyba, że masz zamiar drutować aby taniej i potem sprzedać niedoinwestowanego następnemu właścicielowi - pełno takich w budżecie ok. 30tys. zł)
Ostatnie pytanie i już nie męczę jaki silnik godny polecenia w e60 ? Czy tańszy w utrzymaniu będzie może model e90 ? Czy może lepszym rozwiązaniem będzie a4 b7 ze sprawdzonym i polecanym silnikiem 1.8t ?
Patrząc na kryteria BMW to wszystkie przed liftingiem są godne polecenia. Patrząc na kryteria innych marek szału nie ma jeśli chodzi o benzyniaki, bo często cierpią na wycieki oleju.
e90 będzie trochę tańsze w utrzymaniu ale silnikowo są podobne (te same jednostki R6)
Czyli w Fordzie Mondeo 2.5t 220 km jest możliwość założenia lpg ? A silniki w audi a4 b7 1.8t 163 to są silniki tsi czy takie jak mam w b5 ? Bo chciałbym jednak auto zagazować bo robię trochę km rocznie.
Witam serdecznie, pisałem wcześniej post jakie auto kupić do 40 tyś i miałem kilka modeli do wyboru a mianowicie były to auta - a4 b8 2.0 tfsi -a4 b7 1.8t -bmw e60 2.5 -ford mondeo mk 4 2.5 Zapytałem znajomego mechanika i on osobiście z tych wszystkich modeli doradził mi a4 b7 1.8t z końcówki produkcji. Jak myślicie to dobry wybór ? A teraz wracając do pytania jeśli miałbym już wybierać między a4b7 1.8t a a4b8 2.0 143 km co byście proponowali? Bo mam możliwość kupna od znajomego b8 sprowadzonego rok temu z Niemiec i użytkowanego w Polsce tylko przez niego.
Szczerze to bardziej skłaniałbym się do B7 z końcówki produkcji, bardzo dobra i często polecana jednostka, natomiast w tym budżecie najciekawsza alternatywą jest ford Mondeo 2,5 gdzie dostaniesz świeższy rocznik i moim zdaniem o wiele przestronniejsze auto niż A4.
A4 B7 będzie bardzo zadbane i raczej pewne w tym budżecie. A4 B8 z dieslem ma na bank przebieg 300-400+. Przy tych przebiegach często pompa CR się łuszczy niszcząc wtryskiwacze.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.