Jasiek90 napisał(a):po doświadczeniach z 1.5 DCI które jest wadliwe oceniać całą motoryzację z danego kraju
1,5 dci jest chyba jest jednym z najbardziej popularnych silników a awarie nie dotyczyły samych silników ale też sprzęgieł, skrzyń biegów, wtrysków, elektromechaniki.
Auta mające po 4lata miały tyle usterek że najpierw musiałem zając się reanimacją a później dopiero mysleć o sprzedaży. Sobie zostawiłem 407 1,6 hdi bo na gwarancji było wymienione połowe auta a i tak między 70tyś.km a 100tyś rozsypała się skrzynia i dwumasa. Stwierdziłem że już mi się nie chce walczyć z tym autem i sprzedałem je jako uszkodzone.
drbn797 napisał(a):samochody z floty są inaczej traktowane.
Oczywiście ze inaczej z jednym małym ale wszystkie auta miały GPSa i był Pan który zajmował się kontrolą czy nie za szybko, czy nie za wolno więc kierowca nie miał zbyt wiele miejsca do popisu a w dodatku jeszcze producent bardzo często uwzględniał wymiany gwarancyjne więc chyba nie robił tego dla zabawy.
Generalnie firma zakupiła już inne auta, zostawiła tylko dostawczaki.
Oczywiście nie twierdze że z innymi markami jest rózowo ale jak słyszę silnik dci w aucie za 4k to trochę jest
![Nie :no:]()