Auto do 40k + pare pytan od laika:)

28 Maj 2013, 16:18

Ten sam, bo to byloby nieoplacalne dla producenta jakby montowal tam inny silnik. http://autokult.pl/2012/07/09/bmw-serii ... i-problemy
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

28 Maj 2013, 16:24

dzida napisał(a):Ten sam, bo to byloby nieoplacalne dla producenta jakby montowal tam inny silnik.


Widocznie jest nieopłacalne bo ten silnik o którym pisaliśmy występował tylko i wyłącznie w X1 w wersji 2.0d. I w niczym innym. W innych 2.0d występowały problemy z łańcuchami rozrządu (bo konstrukcja jest podobna ale to nie ta sama) ale wystarczy je raz na 100 tyś. kilometrów zrobić i nie mamy się czego bać. W przypadku posiadaczy nowych BMW taka naprawa raz na 100 tysięcy kilometrów to żaden problem.

Aktualnie znalazłem tylko to:

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_N47

Jak będę miał troszkę czasu i temat będzie nadal aktualny to wypisze różnice między tymi silnikami.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993