Pierwszy samochód (zwrotny i tani w utrzymaniu)

26 Maj 2013, 19:02

Witam serdecznie. Prawo jazdy mam od kilku lat, ale samochodem (pożyczanym od ojca Clio) jeżdżę bardzo rzadko. Postanowiłem w końcu kupić sobie swój własny, pierwszy, mały samochód. Niestety jestem zupełnie zielony w temacie, więc proszę Was o pomoc. Czego wymagam od autka:
- cena w przedziale 5000-10000zł
- przebieg najlepiej do 100000km
- bardzo zwrotny (taki żeby nawet największa guła nie miała problemów z parkowaniem)
- małe spalanie
- może to dziwne, ale chciałbym żeby miał krótką maskę, dobrze jakbym widział jej koniec, mam po prostu kiepskie wyczucie odległości
- koniecznie z klimatyzacją
- fajnie by było jakby nie był starszy niż 10 lat
- niesypiący się, dość mała awaryjność i tanie, ogólnodostępne części
- może być 2-osobowy
Da się coś takiego znaleźć? Z góry dzięki za odpowiedzi!
Ostatnio edytowany przez Bowflan, 28 Maj 2013, 11:53, edytowano w sumie 1 raz
Bowflan
Obserwowany

Auto: Nie mam

26 Maj 2013, 19:19

Może jakiś Citroen C1?

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
ViGoR
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Auto: Audi
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

27 Maj 2013, 08:15

Toyota Yaris.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Maj 2013, 18:32

A tym clio nie jeździ ci się dobrze? Jeżeli tak to nie ma co się zastanawiać moim zdaniem
westsider
Początkujący

Zdjęcia: 81

28 Maj 2013, 07:24

Lepsze swoje auto niż pożyczane. Ja zaproponuje Seicento,wsam raz do miasta i mało pali.
TFSI
Stały forumowicz

Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003