Auto do 6 tysiaków dla nowego kierowcy

12 Paź 2011, 23:02

Witam! Jestem nowym kierowcą i nadszedł czas na mój pierwszy nabytek mam do dyspozycji 6 bomb interesują mnie auta niemieckie szczególnie Golfy a także usłyszeć opinie na temat wersji tzreciej tego autka oraz jak ktos przekona pójdę tez na polówę.Lecz tak naprawde chciałbym usłyszeć co wy polecacie chodzi mi oto aby mozna było autkie wdepnąć i paliło max 8/100.Z góry Dzieki za odp.
NowyJB
Obserwowany

Auto: Audi A3 B7

12 Paź 2011, 23:20

szczegolnie jak golfem 3 wdepniesz i spali Ci 12 albo i wiecej na 100 a osiagi ma srednie nie mowiac juz o tym ze kiepskie , rozgladnij sie za civic albo mazda 323f, no chyba ze jestes z pokolenia mlodych gniewnych i golf 3 to twoje marzenie
bioly21
Zaawansowany

Miejscowość: malopolska
Prawo jazdy: 17 08 2002
Auto: Alfa159 , Civic VII

13 Paź 2011, 00:20

Jak już masz wybierać to kup golfa 2 z silnikiem 1.8 niż 3.. Ale nie mowie ,ze 3 jest zła. Na początek bardzo dobra tylko musisz poszukać i trafić na odpowiedni egzemplarz. ( mam kolegę co miał 2 golfy jeden 3 drzwiowy z silnikiem 1.3 i 5 drzwiowy z silnikiem 1.8 i paliły tyle samo). Oprócz golfów polecam jeszcze hondę civic.
No chyba ze wolisz coś z typu Matiz, seicento, cinquecento ale za to słabe silniki 0,8 czy 1.0 ,1.1
plus ze w mieście palić będą od 5,5 do 6,5 oraz tanie części i małe opłaty.
Nissan Micra np [link do oferty na Allegro wygasł]
Asmoteusz
Obserwowany

13 Paź 2011, 08:37

Z tym spalaniem to będzie ciężko,ja osobiście poszukałbym czegoś z silnikiem minimum 1.8 90KM jeśli chcesz żeby jakoś to jechało ale wiadomo że spalanie będzie wtedy większe niż te 8l a co do Polo to tam wystarczy nawet 1.6 75KM i już sie fajnie kręci.
Z innych propozycji to może Daewoo Lanos.
np [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0