Auto do 6000 zl

11 Sty 2010, 22:14

Witam chciałem zakupić auto do 6 tysięcy. Nie mam się kogo poradzić wie stwierdziłem ze odwiedzę to forum Mam nadzieje ze pomożecie mi wybrać coś ciekawego. Jest to mój 1 samochód. Choc nie jestem takim amatorem :) Pozdrawiam :)
pansawik
Nowicjusz

Miejscowość: Radom

11 Sty 2010, 22:15

Może napisz czego oczekujesz od samochodu?
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

11 Sty 2010, 22:51

Czego oczekuj hmm Diesel albo Benz+Gaz. Tania eksploatacja, najlepiej tez żeby auto było w kraju. Myślałem o Audi, Oplu, Mazdzie i WV.
pansawik
Nowicjusz

11 Sty 2010, 22:54

Za 6 tysięcy szukałbym Lanosa 1,5 z LPG albo jeśli masz uprzedzenie do daewoo to opla astry.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

11 Sty 2010, 23:21

Teraz wystarczy, że ktoś założy temat, że szuka auta w granicach 4 - 7 tys. i można być pewnym, że propozycją będzie Lanos. Wiem panowie, że nie jest to złe auto, mało awaryjne, niezłe designersko, ale nie róbmy z niego bryki roku.
Z FARTEM
mcj
Początkujący

Miejscowość: bydgoszcz

11 Sty 2010, 23:31

Cóż - w mojej ocenie jest to jedna z najlepszych propozycji w tej cenie więc polecam. Pewnie, że można szukać golfa III czy civica V ale znaleźć takie auto ZADBANE w tej cenie nie jest łatwo. Lanosa wyrwiesz od 1 właściciela z małym przebiegiem i młody rocznik bez większych problemów - z resztą temat był już wałkowany wiele razy. Mając 6 tysięcy dla siebie szukałbym właśnie lanosa, astry, corsy, mitsubishi colta, może nissana almery. Co lepszego kupisz za te pieniądze? Do zagazowania z tych aut najlepiej nadają się ople i daewoo. W diesla przy tych funduszach w ogóle bym się nie pchał.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

12 Sty 2010, 00:04

a Mazda lub audi 80 ? czy to troche za wysokie progi ?
pansawik
Nowicjusz

12 Sty 2010, 07:01