Auto do 7/8k - na przebiegi do 40km dziennie

21 Lip 2020, 22:07

Cześć, chciałbym kupić jakieś auto do 7/8k max 9 jeśli będzie warto wliczając to wszystkie podstawowe czynności po zakupie.Benzyna dziennie robię nie za wiele 10-40km ale i tak chciałbym cos z gazem + przynajmniej 115km . Myślałem nad audi a3/a4 1.8t i bmw e46(na bmw nie znam się wcale) vecta c 2.2 (wiem że w vectrze mógłbym sięgnąć automatu). Szczecin + 200/250km
W skrócie:
1.Dobry stan - kupuje i jeżdżę
2.LPG
3.115km+
Maniet728
Obserwowany

22 Lip 2020, 09:52

Przy takim budżecie szukaj samochodu który będzie w najlepszym stanie i automat sobie raczej odpuść no chyba że będziesz miał gwarancję że jest w dobrym stanie i właściciel o niego dbał.

Maniet728 napisał(a):audi a3/a4 1.8t
Fajne auto ale egzemplarze z tym silnikiem są zazwyczaj zmęczone mocno i moim zdaniem dobry egzemplarz jest praktycznie nie do znalezienia. szukaj tez z silnikiem 1.8 bez turbo łatwiej o zadbany egzemplarz.
Maniet728 napisał(a):bmw e46(na bmw nie znam się wcale)
W twoim budżecie praktycznie nie osiągalny a jak już coś znajdziesz to pewnie będzie to jakiś gruz.
Maniet728 napisał(a): vecta c 2.2 (wiem że w vectrze mógłbym sięgnąć automatu)
Szukaj w manualu tu chyba najszybciej coś znajdziesz ale bierz też pod uwagę silnik 1.8 bo 2.2 ciężej znaleźć.

W twoim budżecie zwróciłbym jeszcze uwagę na Opla Astrę 1.6.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

22 Lip 2020, 12:15

Auto za 7 tysięcy z LPG bez wkładu to może Fiat Panda być, w dwudziesto paroletnich autach zawsze jest coś do zrobienia.
Popatrz może na takiego Mercedesa:
[link do oferty na Olx wygasł]
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Klasyki Audi na Goodwood Festival of Speed