Nie koniecznie,Astra II miała od początku ocynk a jest produkowana od 1998r.
BMW E36 będziesz miał ciężko znaleść dobry egzemplarz bo większość jest po poważnych wypadkach i blacha też nie jest najlepsza.
Niewiem może jakiś Mercedes 190/124??
np [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] albo VW PASSAT B4??
np [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować? Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
15 lat sukcesów marki Dacia Na rynku polskim marka znalazła ponad 180.000 nabywców. Największą popularnością cieszy się Dacia Duster, która w 2019 roku już po raz kolejny utrzymała pozycję lidera segmentu SUV i jest najchętniej wybieranym ...
Za 7 k to beda firmówki 12-15 letnie więc duże prawdopodobieństwo, ze auto miało przygody, a wtedy nawet w ocynkowanym Audi B4 ruda wyjdzie. Jesli kupujesz auto by jeździć nim ze 3 lata i zostawić w rowie to co cię rdzewienie obchodzi. Jak nie jest topielec to ci w 3 lata nie zegnije do reszty.
Albo kupujesz auto bez znaczka (Daewoo, Hyundai) i łatwiej trafić młodszy egzemplarz w przyzwoitym stanie. to auta często emeryckie gdy wujki kupowały nówki i po 8-10 latach jazdy wokół kościoła sprzedają.
Najlepiej nie patrz na znaczek tylko na stan auta i ojca słuchaj to ci przy aucie pomoże
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.