fcgetin napisał(a):Pisanie, że prawie 2 tonowe a6 (po załadowaniu) z najsłabszym silnikiem w całej ofercie pojedzie "konkretnie" jest bardzo mocno na wyrost. Dynamika tego silnika w tak dużej budzie jest conajwyżej średnia. Jak autor uważa że 200 km to minimum to niech lepiej przejedzie się tym autem bo może być niemiło rozczarowany.
Masz chyba jakiś inny internet, silników 2,0 TDI było więcej i ZDECYDOWANIE 177 to nie jest najsłabszy - warto sprawdzić, poza tym podstawowe 3,0 TDI nic lepiej nie jedzie niż 2,0 tdi 177 bo różnica 10-15 czy 20 koni jest żadna.
Poza tym jest coś takiego jak chiptuning po ktorym wersja 177 ma@ 220 ps i 440 Nm,
no i mowa jest o 200 konnym A6 a nie najmocniejszym jaki fabryka wypuściła
Czasem zamiast na siłę być "forumowym porządkowym" lepiej doradzić konkretne auto - to bardziej pomoże autorowi wybrać konkretny samochód
Mario6969 napisał(a):Dzięki za podpowiedz i linki.A wiesz może najbardziej skłaniam się z tych wszystkich ku audi. Wiecie może jak z awaryjnoscia tego 2.0tdi? One biorą olej?
Dobry silnik i trwały i zamiast czasem czytać jakiś osób postronnych lepiej samemu się przejechać bo być może wystarczy Ci moc szczególnie że auto ma prawie 400 Nm, a zawsze dochodzi jeszcze opcja podniesienia -bezpiecznego- mocy. Propozycje które dałem to auto z salonu z Polski, więc i historia bardziej jasna, takich ja bym szukał.