Auto do 8-10tys

07 Sty 2008, 20:54

jestem młodym kierowcą i planuje kupić auto, które bedzie w miare tanie ale bedzie nadawało sie do szpanu. myślałem o hondzie, ibizie lub astrze... Może ma ktoś inne propozycje?? z góry dzięki.
Chomik90
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łowicz
Prawo jazdy: 26 06 2008
Auto: BMW
Silnik: 2.0 d 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

07 Sty 2008, 21:12

Myślisz bardzo dobrze. Stawiam na Hondę Civic 1.6VTI. Autko bardzo dobrze wygląda (do szpanu jak w sam raz). Autko jest bardzo dynamiczne(125KM) a zarazem ekonomiczne, lubi zakręty jak i proste odcinki, trzyma się drogi jak przyklejone. Daje naprawdę dużo radości z jazdy. Jeśli kupisz autko z seryjnym wydechem, to polecam zainwestować pare groszy i wymienić układ wydechowy (strumienice + wudech basowy dają super efeky). Pozatym jeszcze tylko ładne alu i nic więcej temu autku nie trzeba, dziewczyny napewno będą się za nim oglądały:-). Jeśli mam Ci zaproponować coś spoza listy to za te pieniżdze będziesz miał jeszcze opla Calibrę jeśli już to silnik 2.0 8v ( opel pomimo że ma większy motor i więcej pali to ma słabsze osiągi jak honda). KUPUJ HONDĘ A NIE BĘDZIESZ ŻAŁOWAŁ. Pozdrawiam!
Golf IV GTI 1.8 TURBO
Nissan Terrano II 2.7 TDI
BMW 328
Bolo1989
Aktywny

Miejscowość: Mazowieckie

07 Sty 2008, 22:03