Auto do 8.5k pln

09 Sty 2015, 20:45

Witam,
aktualnie posiadam Octavie y silnikiem benzynowym. Jednak muszę kupić kolejne autko i tutaj pojawia się problem ponieważ nie znam się zbytnio na samochodach i nie mam zielonego pojęcia co wybrać dlatego też proszę was o pomoc w wyborze. Autko będzie potrzebne mi do poruszania się po mieście dziennie max 15-20km, w weekendy trochę więcej oraz raz w miesiącu będzie dłuższa trasa. Chciałbym aby auto było w miarę ekonomiczne, ważne aby był to sedan lub hatchback. Zastanawiałem się nad Peugeot 307, Rover 45, jednak ciężko znaleźć coś ciekawego w mojej okolicy ( Kalisz +-30km ). Mój budżet to +-8500pln.

[link do Otomoto wygasł]
Jutro jadę obejrzeć tego Rovera jednak nie wróży on nic nadzwyczajnego ponieważ cena jest niska w porównaniu do innych z tego rocznika 45tek.
Luke25
Nowicjusz

Auto: Octavia

09 Sty 2015, 21:42

Ten Rover faktycznie nie wróży nic dobrego - patrz na przebieg biorąc pod uwagę, że to diesel (znajomy 4-letnią Astrą zrobił 104 tys. km i to nie jest jakiś wyczyn...), zobacz sobie jak maska krzywo leży i ostatnie - drzwi od kierowcy mają jakiś jaśniejszy odcień - pewnie jeżdżono nim tylko tak, aby słońce świeciło na te drzwi. Wiadomo, mogło tak wyjść tylko na zdjęciach, ale podejdź jutro do tego Rovera negatywnie szukając dziury w całym, bo ludzie mają tendencję napalać się na kupno a po miesiącu płacz, bo się zaczęło sypać. Najlepiej jedź obejrzyj chociaż jeszcze dwa z aut które ci niżej podesłałem, wtedy będziesz miał porównanie. Ja bym pojechał obejrzeć Vectrę i Mazdę + jedną z Xsar.

Teraz zasadnicze pytanie - ile masz na auto, a ile na wkład startowy, opłaty itd?
Następnie, skoro robisz takie krótkie przebiegi, to po co ci diesel?

Ode mnie, warte obejrzenia:

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] (ta wygląda świetnie, co prawda lekkie obcierki, ale jak tak patrzę na wnętrze to mam ochotę faktycznie uwierzyć, że przebieg jest niewielki)