REKLAMA
Witam.
Mam zaledwie 18 lat i wczoraj odebrałem prawo jazdy. Czas kupić samochód, problem w tym, iż zupełnie nie wiem, czy stać mnie na wymarzone BMW. Czytałem w necie o wadliwości E36, ale wolałbym jeszcze przeczytać od Was jak to jest. Mam obecnie 10tyś. zł, i jestem w 2 klasie technikum, więc moje zarobki to jakieś 300 zł miesięcznie (Czasami pracuję w pizzerii jako pomoc, mając samochód w weekendy rozwoziłbym pizzę). Do rzeczy, mam 11 tyś, na samochód przeznaczyłbym ok. 8tyś. na przerejestrowanie, rozrząd, oleje, ubezpieczenie (całe szczęście tata ma 60% zniżki) itp. kasa jest, a reszta zostaje na paliwo (ok. 500zł)... To co miesięcznie zarobię też pewnie pójdzie na paliwo, a nie chcę brać kasy od rodziców, przez kilka lat odmawiałem sobie przyjemności, alby zarobić na wymarzone BMW w skórze, ale dopiero teraz uświadamiam sobie, że BMW wymaga nie małego wkładu finansowego, którego nie mam i dopóki nie skończę szkoły nie będę miał... Dlatego pytam, czy wg. warto kupować BMW E36 za 8tyś. nie mając pieniędzy na jakieś naprawy, których pewnie w najbliższych 2 latach auto będzie wymagało, oczywiście mogę odłożyć jakiś tysiąc zł, ale to i tak mało na BMW. Ogólnie co sądzicie, kupić sobie E36, czy poszukać tańszego w eksploatacji auta?
A więc dokładnie chodzi mi o BMW E36 318is coupe (1992-1998 r.)
Nie jestem jakiś młodym gniewnym, który chce mieć Bejce, dla lansu, po prostu zakochałem się w wyglądzie E36 i E46, ale na E46 mnie nie stać ponadto interesuję się powoli driftem do czego mam starego poobijanego i zasłużonego już poldka
Inne zamienniki: (Najlepiej z napędem na tylną oś, ale jakoś bym przebolał napęd przedni...)
Chciałbym mieć skóry w środku, ale też przeboleję, chciałbym autko ponad stu konne, optymalnie 130 koni, ważna jest instalacja LPG oraz dość oszczędny silnik (10-11 l gazu), oraz mała awaryjność i dość tanie koszta utrzymania auta, bo do szkoły dobra godzina drogi autobusem...
Typ nadwozia Sedan, w przypadku BMW coupe, Astra hatchback