REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Invi napisał(a):Sprawność amortyzatora można sprawdzić. Jak to jest w przypadku opony? A ten abs/esp w chądzie w końcu zrobiony czy lepiej jeździć niesprawnym autem niż kupić używany czujnik?
Bartolekk napisał(a):Jak kupowałem zacisk do poprzedniego auta z górnej półki to gość w serwisie się śmiał że takie rzeczy się regeneruje że szkoda kasy..
problem w tym, że Twój mechanik miał racjęBartolekk napisał(a):Ciekawe ile osób w PL zamiast regenerować to kupuje nowiutką przekładnie kierowniczą oryginalną
znane jest Ci pojęcie starzenia się gumy, jakiejkolwiek? Jeśli nie to się doedukujI mogę odbić piłeczkę i zapytać gdzie to jest napisane że 6 letnia opona jest ok a 7 letnia to już śmietnik? bo obawiam się że w zależności od eksploatacji i 4letnia może mieć bieżnik na granicy dopuszczalnej.
mike napisał(a):problem w tym, że Twój mechanik miał rację powiem więcej, można zupełnie legalnie kupić zestawy do ich regeneracji.
szybki napisał(a):Turbinki do tdi z kolektorami hmmm już widze jak wszyscy kupują nowe
szybki napisał(a):Miłośnik tsi pisze o czymś na czym kompletnie się nie zna I wymienia awarie które potocznie zwane są regeneracjami ale zgodnie z tym co przewidział producent. Więc zestaw naprawczy magla albo zacisków można kupić w aso jest kwestia zakresu uszkodzeń części która ma być naprawiana.
Bartolekk napisał(a):Odezwała się osoba która sie super "zna" bo wkleja 10 linków jak licealista na informatyce jako dowód że 50 mld aut z TSI się sypie dobre
Bartolekk napisał(a):fanem aut z kraju kwitnącej wiśni, tak przesiąknięty miłością do tych aut że nie rozróżnia się kwot i proponuje komuś Lexusy za 2x tyle co budżet.
Ossy napisał(a):Hm, dziwne że o regeneracji zacisków piszą w renomowanych tygodnikach motoryzacyjnych i nie tylko.
https://www.auto-swiat.pl/porady/eksplo ... ic/p3xddvc
http://antymoto.com/regeneracja-zaciskow-hamulcowych/
https://poradnik-kierowcy.pl/czy-warto- ... hamulcowe/
https://www.autofakty.pl/poradniki/rege ... mochodzie/
Moim klientom zawsze radzę, aby wymieniali na nówki i nie robię tego z pobudek finansowych. Tak jest po prostu bezpieczniej, regeneracja jest ryzykowna, bo zregenerowane zaciski w każdej chwili mogą znów się zepsuć…
Kordyt napisał(a):Bo teraz (po jednej ofercie) zorientowalem się że niektore ASO zalecają przeglady (w tym wymiane oleju) co 30k km.
Kordyt napisał(a):Czy mozna wiec w jakis skuteczny sposób sprawdzic stan silnika ?
Kordyt napisał(a):Rozumiem ze jak ktoś wymieniał olej zgodnie z takimi zaleceniami to blisko 100k przebiegu taki silnik może być ruiną ?
Kordyt napisał(a):To ja poszukam sobie roweru chyba xD