REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
wiem, że jesteś skrzywiony po "wspaniałym" zawieszeniu a4, ale tutaj sprawa wygląda trochę inaczej - jeśli nie będziesz regularnie wozić palety cegieł po polu, to takie zawieszenie jest trwałe. Całe to zmęczenie wahaczy wynika z tego, że po prostu muszą utrzymywać dużą masę (w a4/Passacie jest to akurat silnik). W Focusie jest o tyle dobrze, że wielowahacz jest z tyłu, a więc wytrzymałość rzędu 150k+ nie jest niczym szczegolnymdawbia24 napisał(a):Może focus MK2 tylko znów wielowahacz
dawbia24 napisał(a):No właśnie też mi się wydaje, że chyba nie ma większego sensu płacić za takiego golfa czy a3 około 10 tysięcy. Za 7-8 to jeszcze byłoby nawet opłacalne, ale vag nadal trzyma się w cenie.