Auto do oceny proszę o opinie

09 Paź 2010, 12:39

Witam
Z racji, że jestem nowym użytkownikiem proszę o wyrozumiałość chcę obecnie kupić sobie samochód i myślałem nad

Focusem
Vectrą b
Borą
Octavia I

Dodam, iż rocznie bedę robił około 10-12 tys. km, głównie po mieście robota - przedszkole córki i dom, czasami wypad w weekendy do teściowej na obiad:p

Znalazłem takiego focus, cena jaka wytarghowalem ewentualnie to 12 300
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

I teraz moje pytanie czy ten focus jest wart tej ceny?
Dodatkowo myślałem żeby wstawić do niego gaz co wy na to??

Z góry dziękuje za pomoc.
panwilli
Nowicjusz

Miejscowość: Zielenia Góra

09 Paź 2010, 13:47

Ford Focus, jaki jest?
Jeżdżę już od prawie roku tym modelem Forda, więc moge coś o nim powiedzieć; W kwestii niezawodności bywa różnie. Do ideału mu daleko, lepiej wygląda niż jeździ, ale też nie cierpi na przesadnie dużą liczbę kosztownych i trudnych do usunięcia awarii. Przy zakupie szanowny kolego, szczególną uwagę zwróć na najsłabsze punkty Focusa mk1 tj; przekładnię kierowniczą (przy krótkich szybkich ruchach słyszalne stuki, w czasie jazdy drgania kierownicy), stan wielowahaczowego zawieszenia oraz korozję (szczególnie spody drzwi od str wewnetrznej, klapa tylna)
Mój teść jeździ właśnie takim Focusem jak podałeś w linku czyli wersja sedan z 99r. 1.6 i zarówno w moim jak i jego aucie te w/w defekty, usterki techniczne miały miejsce.
Zagazować go warto tylko wtedy gdy będziesz jeździł nim na tyle dużo i długo że wartość instalacji zwróci sie.
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8

09 Paź 2010, 14:55

Co do gazu to instalacja gazowa najlepiej sekwencja bo inaczej mogą sie wypalać gniazda zaworów.A co do Focusa z linku to wygląda ok.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI