Auto do ok 30 tyś

20 Sie 2015, 08:44

1,3JTD w Pandzie :mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Sie 2015, 11:38

Dlatego bardziej jestem za benzyna + gaz bo przy mocniejszym silniku spalanie nawet 13l gazu jest tansze niz 8l oleju. Ale dobra panowie temat jest o propozycji aut, a nie o spalaniu diesla :) Odnośnie 2.4JTD wyczytałem, że są bardziej awarjne od 1.9JTD czy to prawda?
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

12 Wrz 2015, 12:55

Podniosłem troche budżet do 35tyś, co polecacie? Wolałbym benzyne i założył LPG. Najlepiej sedan lub hatchback 5 drzwiowy. Fajnie jakby silnik był do pojemności 2.0 i miał moc min 140 KM.
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

12 Wrz 2015, 13:09

Civic ufo? :)
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

12 Wrz 2015, 13:11

Honda Accord VII 2..0 lub 2.4
Renault Laguna 2.0T
Citroen C5 2.0
Mazda 6 II 2.0
BMW E60 520i
BMW E90 320i
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

22 Wrz 2015, 20:33

Witam ponownie, odnośnie podanych przez was propozycji:
Honda Accord VII 2..0 lub 2.4 - z tego co zauważyłem to ciężko znaleźć w dobrym stanie w tych pieniądzach, a jak już to są to auta z początku produkcji.

Renault Laguna 2.0T - praktycznie nie do znalezienia, tak zwany biały kruk, niby są, ale mało kto widział :) Jest co prawa diesel, który jest podobno też bardzo dobry, ale większość to kombi, a wolałbym w pierwszej kolejności sedan/hatchback, chyba, że nie znajde nic sensownego to będe myślał nad kombi, ale to w ostateczności.

Citroen C5 2.0 - nie podoba mi się po prostu

Mazda 6 II 2.0 - tu się zastanawiam, nie jest tak ładna jak III, ale nie wykluczam jej, nie wiem jak silniki znoszą LPG bo w pierwszej kolejności wolałbym z gazem, a jeśli nie ma takiej możliwości to diesel.

BMW E60 520i i BMW E90 320i wydaje mi się, że to jest klasa wyżej aut i będą przez to drogie w serwisowaniu.

Co raz bardziej skłaniam się ku alfie 159. Benzyna odpada więc zostałby diesel 1.9, który podobno jest bardzo udaną konstrukcją, a samo auto nie jest tak awaryjne jak poprzednicy. Coś jak Laguna III wzgędem poprzednich wersji.
Chyba, że macie jeszcze jakieś inne propozycje. Budżet wynosi aktualnie 35 tyś
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

23 Wrz 2015, 11:52

A co myślicie o takim Lancerze?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

albo o Seacie Leonie II w wersji FR?
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

23 Wrz 2015, 12:18

Ceny części do diesli Mitshubishi mają chore ceny, więc lepiej skupić się na benzyniakach
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

23 Wrz 2015, 12:45

A takie Mitsubishi w benzynie już lepiej? Jak te silniki znoszą LPG? Są ogólnie jakieś problemy z tymi silnikami?
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

23 Wrz 2015, 12:50

dzida napisał(a):Ceny części do diesli Mitshubishi mają chore ceny


W Mitsubishi montowano 2.0 TDI PD od VAGa, czytaj złom jakich mało.
http://www.auto-swiat.pl/uzywane/silnik ... aczy/d7wn5

Ostatnio widziałem Leona II FR na drodze, jak dodał gazu to chmura czarnego dymu z rury wydechowej.
http://connectedcar.auto-swiat.pl/porad ... kow/339snz
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

23 Wrz 2015, 14:26

A odwrotnie niż podałeś czyli Lancer z silnikiem 1.8 benzyna albo Leon FR II w dieslu?, tam jest chyba 1.9 TDI?
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

23 Wrz 2015, 14:41

LEON FR miał tylko 2,0TDI z diesli. 1,9TDI był w zwykłych
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

23 Wrz 2015, 14:58

A te w Leonie FR diesle to są te same o których piszą w artykule co podał Ossy, które są w Lancerze?
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

23 Wrz 2015, 15:32

Seat należy do grupy VAG i miał te same wadliwe diesle co Volkswagen, Audi, Skoda. Mitsubishi zdecydowało się na montowanie również tego 2.0 TDI od VAGa.

Benzyna 1.8 w Mitsu jest ok, chociaż trochę dużo pali jak na swoje osiągi. Chyba nawet w salonie można było kupić auto z LPG.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

23 Wrz 2015, 16:14

A czy przy Mitsubishi da się również zadzwonić do jakiekolwiek aso żeby dowiedzieć się coś o aucie? Bo wyczytałem gdzies, że Mitsubishi nie ma takiego ogólnego systemu tylko jedynie można przedzwonić do aso gdzie auto było serwisowane
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak