Auto do ok 30 tyś

20 Sie 2015, 07:44

1,3JTD w Pandzie :mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Sie 2015, 10:38

Dlatego bardziej jestem za benzyna + gaz bo przy mocniejszym silniku spalanie nawet 13l gazu jest tansze niz 8l oleju. Ale dobra panowie temat jest o propozycji aut, a nie o spalaniu diesla :) Odnośnie 2.4JTD wyczytałem, że są bardziej awarjne od 1.9JTD czy to prawda?
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

12 Wrz 2015, 11:55

Podniosłem troche budżet do 35tyś, co polecacie? Wolałbym benzyne i założył LPG. Najlepiej sedan lub hatchback 5 drzwiowy. Fajnie jakby silnik był do pojemności 2.0 i miał moc min 140 KM.
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

12 Wrz 2015, 12:09

Civic ufo? :)
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

12 Wrz 2015, 12:11

Honda Accord VII 2..0 lub 2.4
Renault Laguna 2.0T
Citroen C5 2.0
Mazda 6 II 2.0
BMW E60 520i
BMW E90 320i
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

22 Wrz 2015, 19:33

Witam ponownie, odnośnie podanych przez was propozycji:
Honda Accord VII 2..0 lub 2.4 - z tego co zauważyłem to ciężko znaleźć w dobrym stanie w tych pieniądzach, a jak już to są to auta z początku produkcji.

Renault Laguna 2.0T - praktycznie nie do znalezienia, tak zwany biały kruk, niby są, ale mało kto widział :) Jest co prawa diesel, który jest podobno też bardzo dobry, ale większość to kombi, a wolałbym w pierwszej kolejności sedan/hatchback, chyba, że nie znajde nic sensownego to będe myślał nad kombi, ale to w ostateczności.

Citroen C5 2.0 - nie podoba mi się po prostu

Mazda 6 II 2.0 - tu się zastanawiam, nie jest tak ładna jak III, ale nie wykluczam jej, nie wiem jak silniki znoszą LPG bo w pierwszej kolejności wolałbym z gazem, a jeśli nie ma takiej możliwości to diesel.

BMW E60 520i i BMW E90 320i wydaje mi się, że to jest klasa wyżej aut i będą przez to drogie w serwisowaniu.

Co raz bardziej skłaniam się ku alfie 159. Benzyna odpada więc zostałby diesel 1.9, który podobno jest bardzo udaną konstrukcją, a samo auto nie jest tak awaryjne jak poprzednicy. Coś jak Laguna III wzgędem poprzednich wersji.
Chyba, że macie jeszcze jakieś inne propozycje. Budżet wynosi aktualnie 35 tyś
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kupno nowych opon. Wybór sercem czy rozumem?
    Dobre ogumienie to takie, które dzięki swoim parametrom umożliwia właściwe prowadzenie pojazdu oraz zapewnia skróconą drogę hamowania. Jak poznać takie produkty planując jego zakup? Czego unikać? Na co zwrócić ...
    Toyota Aygo - samochód do miasta
    Z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR wynika, że pod względem liczby rejestracji model Aygo jest niekwestionowanym liderem rynku w klasie A. Od stycznia do kwietnia 2019 roku nabywców znalazło aż 1 721 ...

23 Wrz 2015, 10:52

A co myślicie o takim Lancerze?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

albo o Seacie Leonie II w wersji FR?
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

23 Wrz 2015, 11:18

Ceny części do diesli Mitshubishi mają chore ceny, więc lepiej skupić się na benzyniakach
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

23 Wrz 2015, 11:45

A takie Mitsubishi w benzynie już lepiej? Jak te silniki znoszą LPG? Są ogólnie jakieś problemy z tymi silnikami?
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

23 Wrz 2015, 11:50

dzida napisał(a):Ceny części do diesli Mitshubishi mają chore ceny


W Mitsubishi montowano 2.0 TDI PD od VAGa, czytaj złom jakich mało.
http://www.auto-swiat.pl/uzywane/silnik ... aczy/d7wn5

Ostatnio widziałem Leona II FR na drodze, jak dodał gazu to chmura czarnego dymu z rury wydechowej.
http://connectedcar.auto-swiat.pl/porad ... kow/339snz
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

23 Wrz 2015, 13:26

A odwrotnie niż podałeś czyli Lancer z silnikiem 1.8 benzyna albo Leon FR II w dieslu?, tam jest chyba 1.9 TDI?
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

23 Wrz 2015, 13:41

LEON FR miał tylko 2,0TDI z diesli. 1,9TDI był w zwykłych
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

23 Wrz 2015, 13:58

A te w Leonie FR diesle to są te same o których piszą w artykule co podał Ossy, które są w Lancerze?
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak

23 Wrz 2015, 14:32

Seat należy do grupy VAG i miał te same wadliwe diesle co Volkswagen, Audi, Skoda. Mitsubishi zdecydowało się na montowanie również tego 2.0 TDI od VAGa.

Benzyna 1.8 w Mitsu jest ok, chociaż trochę dużo pali jak na swoje osiągi. Chyba nawet w salonie można było kupić auto z LPG.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

23 Wrz 2015, 15:14

A czy przy Mitsubishi da się również zadzwonić do jakiekolwiek aso żeby dowiedzieć się coś o aucie? Bo wyczytałem gdzies, że Mitsubishi nie ma takiego ogólnego systemu tylko jedynie można przedzwonić do aso gdzie auto było serwisowane
compressed
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: brak