Auto do ok. 9000zł, r.2000+

29 Sty 2015, 01:03

Nie wiem czy studenta będzie stać na takie wydatki :D myślę żeby się najpierw przejechać poszczególnymi autami i wtedy, mając porównanie dokonać trafnego wyboru. To jest prawda, że bardziej praktyczne będzie większe auto. Jednak jeżdżę przeważnie z pkt A do pkt B i tylko od czasu do czasu zdarzy się wycieczka w większym gronie. I kolejna sprawa to parkowanie - mniejszym autem łatwiej znaleźć miejsce do parkowania, a z tym jest duży problem w mieście.
marillion
Nowicjusz
 
Posty: 22
Auto: nie mam

31 Sty 2015, 15:31

Opłaca się kupować MG ZR'a w cenie ok 11tys czy lepiej zastanowić się jednak nad innym autem? Odstraszyło mnie kilka opini według których MG jest okropnie głośne, czy drogie jest wyciszenie tego auta? Czy raczej opinie są przesadzone? Nie sądziłem, że wybór pierwszego auta to taki problem :o
marillion
Nowicjusz
 
Posty: 22
Auto: nie mam

31 Sty 2015, 16:16

Według mojej skromnej opinii jako pierwsze auto wybrałbym coś bardziej popularnego. Coś, co w każdym mieście (jak studiujesz) mechanik Ci naprawi i jest szansa, że Cię nie oszuka :D

Druga sprawa to kupowanie auta za max Twojego budżetu. Po kupnie będziesz się zastanawiał za co go ubezpieczyć i zarejestrować, nie mówiąc o podstawowych wymianach jak kupujesz samochód (rozrząd i oleje, itp.).

Mając dyszkę czy 11, kupuj coś za 7-8k. Po pakiecie startowym będziesz mógł przynajmniej zatankować do pełna ze dwa razy, żeby oszacować spalanie :D

Wiem o czym piszę, bo też kupowałem I samochód będąc na III roku studiów :wink:
Jav
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 103
Miejscowość: Poznań
Prawo jazdy: 01 09 2007
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Citroen Saxo / VW Transp. T5
Silnik: 1.2 / 1.9 TDI 2005r
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

31 Sty 2015, 18:16

Ale od tych popularnych aut aż głowa boli. Większość aut, które stoją pod uczelnią to tzn "populusy" , najlepsze są te po wiejskim tuningu :D Myślałem, że fajnie byłoby kupić coś oryginalnego. A co do napraw to ponoć "MG ZR to Honda Civic w lepszej obudowie" więc nie sądzę, że będą jakieś większe problemy. Jedyne przez co mam wątpliwości to właśnie to wyciszenie auta i wiele opinii, według których auto nie jest komfortowe przez sportowy charakter, no i sztywne zawieszenie. Zastanawiam się, czy biorąc pod uwagę dłuższe użytkowanie nie stanie się to uciążliwym problemem. Myślę, że po prostu muszę wyhaczyć jakiś ezgemplarz w moich okolicach, przejechać się i zobaczyć czy coś takiego mi odpowiada, czy rzeczywiście jest taki niekomfortowy.
marillion
Nowicjusz
 
Posty: 22
Auto: nie mam

31 Sty 2015, 19:23

Jak chcesz bardziej komfortowe to patrz na rovera 25 albo większego 45. ZR to usportowiony rover 25.
A co do komfortu i wyciszenia to nie jest źle, sportowe zacięcie w tym samochodzie to raczej +, który można polubić ;)
ZR w stosunku do serii jest minimalnie twardszy i minimalnie obniżony+ 17 calowe felgi z oponami o niskim profilu.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995