Auto dostawczo/rodzinne od 2.000 zł do ok 4.000 zł.

21 Lip 2012, 13:35

Witam drodzy użytkownicy.

Mam problem, bo dopiero co zdałem prawko i nie jestem super doświadczonym kierowcą.

Szukam auta, które będzie służyć mi do:
- do pracy czyli rozwożenia gazet do kilkudziesięciu punktów handlowych gdzie w momencie załadunku masa samych gazet na pace będzie wynosić ok 650kg (wszak podobno papier lekki jest ;), ale ta waga to tylko na około 2 godziny jazdy, a później stopniowo paka będzie rozładowywana
- po pracy auto ma służyć do celów rodzinnych więc musi być koniecznie 4-5 osobowe

Mam też inny ważny wymóg: muszą być do niego tanie części zamienne i np. nie będzie szkoda auta poobijać (jestem bardzo świeżym kierowcą więc dopuszczam takie okoliczności choć bardzo bym ich nie chciał) lub chociażby tanio da się je naprawić w razie konieczności postawienia do serwisu czy nawet tanio zrobić przegląd.

Myślałem o starym partnerze, kangoo lub berlingo. A może jest coś jeszcze??

Pomożecie??
lukasik11
Nowicjusz

Prawo jazdy: 14 01 1984
Auto: planuje kupić ;)

21 Lip 2012, 14:21

Partner,Kangoo czy Berlingo to będą złomy.
Rozejrzyj sie może za Courierem [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
TFSI
Stały forumowicz

Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

21 Lip 2012, 18:13

Dużego pola popisu nie ma bo praktycznie każdy taki "pickup" będzie zmęczony.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Lip 2012, 15:11

Jest jedno auto które jest podobne gabarytowo do własnie Kangoo/Berlingo no ale własnie jest ale,mianowicie wygląd,jednym pasuje a innym nie a mówie o tym [link do oferty na Allegro wygasł]
TFSI