Bardzo dobry pomysł,myślę.Co sądzą mechanicy o hybrydach T. Auris? Polecają,to świetny wybór,z jednym zastrzeżeniem,jeśli hybryda to tylko z pełną historią serwisową i weryfikacja stanu w ASO.Skrzynie CVT są świetne,potrafią bezawaryjnie pokonać setki tysięcy km,gdyż nie posiadają tarcz stożkowych oraz pasa napędowego(najsłabszych ogniw tych skrzyń u innych marek),następny plus, brak paska osprzętu, nawet kompresor klimy jest napedzany elektrycznie w sumie jedyny ewentualny serwis to
wymiana akumulatora trakcyjnego. Kiedyś gdzieś przeczytałem, że te Aurisy po przebiegach 700 tyś km, sprzedawane, jeżdżą dalej . Spalanie średnie 3.8 l, miasto 3.9 trasa 3.6 l. Tego wariantu jedynie nie wybiorą kierowcy, którzy nie lubią jednostajnego, miarowego przyśpieszania, ta skrzynia nie pozwala na nagłe odejścia. Minusy? Niezbyt wysoka jakość wnętrza, problemy ze skrzypiącym fotelem kierowcy, tylko tyle. Awarie silnika spalinowego tyczą raczej natury elektrycznej zawierają b.krótką listę, może ,,siąść, jakiś czujnik ale to zdarza się b.rzadko, jeśli już to zazwyczaj czujnik położenia przepustnicy. Silnik posiada łańcuch, nic się z nim nie dzieje a przy charakterystyce pracy tej skrzyni łatwiej by przerdzewiał niż się zużył.